Animo Indoor Heli/foam vliegen in Heerhugowaard (N-H)

• Topicstarter Topicstarter go4air
  • Startdatum Startdatum
Als er plek is voor een shocky heb ik de volgende kanalen :
66 , 69 en 71.
Ik las ook iets over 220V ? Ik denk dat de meeste 12V laders gebruiken,gewoon aansluiten op een losse accu (of die in de auto)

Als ik 1x in de maand indoor kan vliegen ergens vind ik het geen ramp om voor 3 uurtjes 15 euro te betalen.
Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen en of het ook geschikt wordt voor shocky's.

René

Helaas is indoorvliegen vanwege de zaalhuur een lastig te organiseren gebeuren.
Omdat ik momenteel niet aktief de hobby beoefen heb ik me totnutoe dan ook terughoudend opgesteld in dit draadje...
Wellicht is het een goed idee om eerst met een paar man voorzichtig te beginnen in een goedkopere gymzaal en dit dan later eventueel uit te bouwen.
Overigens is 10-12 euro een normaal bedrag op de meeste indoormeetings.
Het is echter moeilijk om buiten de wintermaanden voldoende deelnemers te vinden!

@Pjotrrr,

Inderdaad, als je een zaal huurt en er komt opeens maar 4 man opdagen.....dat is niet zo fijn, of het valt heel erg tegen.
Ik denk ook dat het een goed idee is om eerst eens even een beetje te kijken/proberen en daarna het één en ander te gaan uitbreiden.

En buiten de wintermaanden zal het zeker moeilijk worden om mensen te vinden,zodra het maar even kan zijn wij al weer buiten te vinden.
Maarja...er zijn meer slechte dagen dan mooie dagen dus indoor zou wel zeer wenselijk zijn voor de minder mooie dagen :D
Zeker een indoor lokatie die vrij dichtbij is zou erg prettig zijn.

René

Heeft iemand al eens gedacht aan die lege fabriekshal(voorheen machinefabriek "Het Compas") op de Van Aalstweg in Hoorn die al jaren leeg staat ?
Kunnen jullie daar niets mee ?

Link via Google Maps

Het is dat grote witte gebouw

Even een reactie op een draadje van een half jaar oud...
Hoe staat het er inmiddels mee? Ik woon in Alkmaar, en zoek nog een locatie om indoor te vliegen.

Groetjes,
-Paul.

hallo alle

mocht iemand de kar willen trekken om indoor te gaan vliegen ben ik van de partij
je krijgt nau toch wel koude jaten
komende zaterdag gaan we 155 km van huis indoor vliegen :oops:
maar het kan ook in heerhugowaard :D
zal dit draadje in de gaten houden

groeten rob

We zijn in ieder geval al met zijn tweeen :-)

Ik zal mijn cluppie beaufort7 ook eens benaderen, daar zitten ook een paar die niet zo van kouwe handen houden.

Anders wil ik wel eens kijken hoe dat gaat, die zaal in zuidwijk is best mooi volgens mij, en die hal vlak bij ons wildvliegstekkie zou ook goed kunnen later, kunnen we indoor en buiten vliegen wellicht combineren.. maar dat is nog een beetje toekomstmuziek denk ik.

Groeten!

Marco

Over welke sporthallen hebben we het nu ? Nog steeds die van de begin post ?
Als er een shock kan rondvliegen ben ik zeker van de partij !
Ik erger me nu groen en geel aan het weer :mad:

René

hallo rene
denk dat we de grootste als nummer 1 mogen zien
en dat is de deimos hal
de waardergolf is 2 min rijden verder
voor jou maakt het niks uit
rechts is deimos hal en lings af is waardergolf van af de middenweg gezien
mijn buurman marco wou de kar wel trekken
denk dat 1 van ons is moet gaan bellen voor datum prijs ??dal uren :?:
maar als er wat meer mensen komen dekt de kosten en kunnen we langer vliegen
of heb je meer tijd om iets te repareren
rob

Ik heb even contact gehad met de Waardergolf,die beheren de Deimos hal.
Kosten 37.25 euro p/u en dit is een vaste prijs, dus geen daluren of iets dergelijks.
Ik vroeg of modelvliegtuigjes toegestaan waren en na wat uitleg over de span en het gewicht (ongeveer 80 cm en 250 gr.) en de bijbehorende kreukel zone van de toestellen,was dat waarschijnlijk geen probleem.
Voor eventuele heli's ben ik vergeten te vragen :oops:, misschien gewoon eens bellen en een afspraak maken en dan vliegtuigje/heli meenemen om te laten zien.

Normaal geven de sport verenigingen de planning door rond April/Mei, dus er zijn nog wel data beschikbaar maar niet zo heel veel meer.
Vanaf 1900 uur zit het eigenlijk vol.
Hier kan eventueel verdere info aangevraagd worden welke data's er nog beschikbaar zijn. (wel even bij opmerkingen vermelden)

Verder wordt het voor mij een beetje lastig omdat het niet echt om de hoek is, ik kan niet "even" langs gaan ofzo.
Als ik voor de rest wat kan doen,geen probleem.

René

Ik kan dit na 17 November oppaken Rene.. Op dit moment heb ik het nog te druk met andere zaken.

Maar als iemand anders dit op wil pakken, gaat alstublieft uw gang

Ben jij ook lid van beaufort7? Ik denk dat we daar ook wel wat enthousiastelingen geinteresseerd kunnen krijgen.

Groeten!

Marco

Ik kan wel de vrije data opvragen, geen probleem.
Maar om even langs te rijden en te laten zien waarmee we de zaal onveilig willen maken wordt wat lastiger.
Ik denk dat het dan toch verstandiger is om even iemand te hebben die dan wat dichter bij het vuur zit.
Na de eerste kennismaking is het geen probleem meer, dan weten de verhuurders ook wat voor vliegtuigen ze in de kuip hebben.
Dan kunnen we af met een belletje en eventueel een overschijving van het geld. (of misschien contant, dat weet ik niet)

Om eerlijk te zeggen zou het me prima uitkomen over ruim een maand....kan ik nog even wat onderdelen bestellen voor mijn shock.
(lichte motor,accu enz enz)
Ik zit nu op ruim 200 gr. met mijn Yak54, dat moet lichter kunnen :wink:

René

hallo alle

ik wil er wel heen gaan om vliegtuig te laten zien

over een maand vindt ik ook een goed idee
het maakt mij niet uit wat voor dag kan elke dan na 19.00 uur
en zaterdag en zondag kan ik de hele dag

rob

Back