animocheck nieuw adres voor indoor nieuwleusen naar dalfsen

kleine kans dat je daarmee iemand mee verwond hoor.
als je niet hoger dan je middel vliegt en bij onzekerheid het gas dicht gooit kan er weinig fout gaan.
ik zou het gewoon proberen.

nou dan is het voor mij geen probleem en ik denk met meerdere op de meeting ook niet.
maar of je hem heel houd omdat je zelf vertrouwen er laag bij is weet ik niet.

Dstroy zei:
of mijn vliegkunsten ver genoeg gevorderd zijn. .. En ik ben bang dat ik mensen verwond met mijn heli:P klinkt dom maar ik denk niet dat ik goed genoeg ben, of is dat geen probleem?

Effe niet mijn show overnemen ja! :?
Wees gerust, ik heb de meesten al goed getraind om aan de kant te springen :D

Euh, Marco, misschien heb ik iets gemist, waar (adres) is t?

De Trefkoele
Ruigedoornstraat 108
7721 BR Dalfsen
T: (0529) 43 23 38

Nou ja.. Ik kom ook:P Als het niet lukt dan kan ik altijd weg gaan.. Of stoppen..:P En thnx niek dat je de mensen geleerd heb om uit de weg te springen.. Maar ik hoop dat je ze het voor niks geleerd heb;)

ik vond het echt een onwijs leuke meeting :D
jammer van me crash, maar het kijken was ook de reis waard.
op naar de volgende meeting :o

mooi dat je het leuk vond .
inderdaad jammer van alle crashes maar voor uit toch een gezelige en geslaagte meeting.
met 19 vlieger incl me ma en ik.
ga trouwens nog met de trefkoele praten over een paar dingen die niet goed waren.
zo als dat er af gesproken was dat er ook gelegenheid zou zijn voor een happje te eten maar dat de bedienden het niet meer wouden doen. omdat het niet door gegeven was van uit de beheerders

dat was idd jammer ja dat er geen frituur was ;) . verder weer zeer geslaagde meeting. mooi geregeld :worship:

Back