Ansmann RF zanddicht maken...

Heey mensen!
Ik heb een snelle ansmann royal flash met lipo brushless en alles! :D
Maar het enigste nadeel aan deze auto vind ik dat hij niet tegen zand kan.
weet iemand hoe je dit kunt oplossen, dat ik wel door het zand kan?
doei! :ontopic:

G:\DCIM\100MEDIA\PICT0007.JPG

Geen ENKELE wagen kan tegen zand. Alles wat ronddraait, heeft er last van. Enige tip: hou rekening met versleten bearings, die je nu en dan moet vervangen, en gooi het ding VOLLEDIG open om het volledig uit te kuisen, nadat je er mee in 't zand hebt gespeeld... Dan valt het wel nog mee. Behalve die bearings, die zul je nu en dan toch es moeten vervangen. Ik heb met m'n LST ook al veel in de duinen gespeeld. Gaat best, alleen MOET je hem heel deftig kuisen nadien.

het tandwiel kan er niet tegen! :)
de foto komt nu!
de bovenkant is dicht en de kant waar de motor aan vast zit maar de andere kant niet. :(
pict0007m.jpg

Wat is hier niet zanddicht aan? Er zit zelfs een kapje over je tandwielen!
Leg nu eerst eens uit wat er niet goed gaat....

En een tip van mijn kant, pak een plastic tas, stop je auto erin, knoop de tas goed dicht en voila, je auto is zanddicht.

als je bedoeld dat je hem niet schoon hoeft te maken na het rijden, koop dan een on-road... of laat deze op de kast staan.(zelfs dan moet je hem schoonmaken).

@ Roelof ; lekker droog;):)

Wat kan helpen is velcro gebruiken ipv clipsen. Doe ik bij mijn buggy en ik heb nog nooit een steen gevonden of zand in mijn wagen als ik met kap reed. Als je velcro gebruikt blijf die body altijd strak tegen het chassis wat volgens mij wel een voordeel is :)

Back