Ansmann Smacker , kan de regelaar het wel aan?

Hoi allemaal, ik heb een vraag.
Ik wil een ansmann master smacker bouwpakket kopen, maar ik heb nog geen regelaar, dus ik moet er ook 1tje bijkopen. nou is de vraag of de regelaar het ook aankan :confused: Liefst zo goedkoop mogelijk ;)
smacker: 1:10 EP buggy master smacker-set - - Conrad Electronic
regelaar: http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=207368 door een reden werkt deze link niet. het is een carbon series snelheids regelaar 20 turns voor 19.99€ Bestnr.: 207368 - 89
Nou ik weet niet hoeveel de turns de stock motor is, maar er staat op bij conrad bij de regelaar, uitvoering: 20 turns, kan hij min 20 turns aan of max 20 turns? dus bijv de motor is 13 turns dan kan de regelaar het aan?
Leer me wat aub.
en hij kan 35 Ampére aan, hoe kan ik dat ontdekken?
ik wil deze batterij gebruiken: RC-Accu-Pack 4350 mAh
Doet die zijn werk goed zonder dat de boel in de fik gaat?

Alvast bedankt,

I Maiestas I.
PS snel antwoord aub XD

Laatst bewerkt:
bij een regelaar is het als erbij staat dat het 20turns is kan je alleen meer dan 20turns doen.
35a betekent hoeveel stroom hij aankan. met 20turns is een 35a regelaar wel genoeg hoor.

EDIT: sorry voor de onduidelijkheid dus even punten toegevoegd :)

Laatst bewerkt:
bij een regelaar is het als erbij staat dat het 20turns is kan je alleen meer dan 20turns doen
35a betekent hoeveel stroom hij aankan met 20turns is een 35a regelaar wel genoeg hoor

kan je het wat duidelijker uitleggen, weet iemand hoeveel turns in een stock Smacker in zit?

alvast bedankt.
I Maiestas I.
EDIT: Oh, ik had de post niet goed genoeg gelezen, dus hij kan min 20 turns? klote zeg, weet je waar ik een goedkope regelaar kan halen dat 10-20 turns heeft?
Niet 2dehands aub want mijn ouders zijn daar niet tevree mee.

Laatst bewerkt:
Bij PKracing hebben ze een regelaar voor borstel motoren die tot 15 turns gaat. Artikelnr 'TCRSPC'. 34,95 euro. Ik heb er echter geen ervaring mee.
Edit: Standaard motor in zoeen auto zal wel 27 turns zijn.

Ik had even gegoogled, het stock motor is blijkbaar een RS Racing motor en is 21 turns!!!!!!!!! mag ik even zeggen: YESS!!!!!!!W00T!
nou dan kan ik die carbon series regelaar gebruiken toch?

alvast bedankt, I maiestas I

kan je het wat duidelijker uitleggen, weet iemand hoeveel turns in een stock Smacker in zit?

alvast bedankt.
I Maiestas I.
EDIT: Oh, ik had de post niet goed genoeg gelezen, dus hij kan min 20 turns? klote zeg, weet je waar ik een goedkope regelaar kan halen dat 10-20 turns heeft?
Niet 2dehands aub want mijn ouders zijn daar niet tevree mee.

ik heb hem ook, er zit een 21 t motor in

ik heb hem ook, er zit een 21 t motor in
Wauw da's mooi, bedankt! kan je er meer over vertellen, hoe groot is de ansmann master smacker's servo? (lxbxh)
Hoe zijn de veringen, zijn de tandwielen makkelijk in te stellen?
Ik ga denk ik traxxas zendersetje gebruiken, van Velineon VXL!
maar ik weet niet hoe groot de servo meot zijn en de LiPo. of NiMh

Dank u!
I Maiestas I.

Wauw da's mooi, bedankt! kan je er meer over vertellen, hoe groot is de ansmann master smacker's servo? (lxbxh)
Hoe zijn de veringen, zijn de tandwielen makkelijk in te stellen?
Ik ga denk ik traxxas zendersetje gebruiken, van Velineon VXL!
maar ik weet niet hoe groot de servo meot zijn en de LiPo. of NiMh

Dank u!
I Maiestas I.

de servo is een gewoon ( standaard ) formaat. je kan er maximaal 6 cell accus erin plaatsen. De vering zijn olie gevult en kan je strakker zetten door middel van ringetjes er tussen te plaatsen. De tandwielen zijn gewoon te ver zetten. Ps dat motor tandwiel is al redelijk groot, niks meer aan doen, dat gaat ten kosten van je acceleratie en power. De snelheid standaard ligt rond de 40kmp ( redelijk snel )

veel succes verder met je auto:-D

als je vragen hebt pm me maar

Ik heb de ansmann smacker ook gehad ( nouja heb hem nog maar ligt in stukken ) en ik zou een aantal tandwielen erbij kopen ;)
Mijn ervaring was dat die erg snel kapot gingen

gr koen

Back