Antenne Tracker topic

ja ik heb ze eerst op een ontvanger geprobeerd

heb de tracker nog niet onder stroom gehad

de ene servo draaid continu rondjes
de ander is zo dood als een pier

rob

İk heb het getest met een servo tester zie

Nog een paar tıps voor het ınstellen van de EZ tracker

Als je de eztracker aanzet Markeer het als home
(Dus de antenne moet dan mıdden op het statıef staan en naar voren wıjzen.)
Ga het menu in en start de test mode.
De pan moet dan 180 graden draaıen
stop de test en fıne tune de PAN getallen tot hıj vanuıt home 180 graden gedraaıd ıs.

Zet de tracker uıt en weer aan en voer weer de test uıt
Nu ga je aan het werk met de Tılt tot hıj naar boven wıjst
Stop de test en stel de Tılt getallen ın.

Hıer kan je zıen hoe hıj ın test mode moet draaıen.

succes

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje,

bestaat er ook zo'n antenne tracker om samen met mijn Blackstorck OSD samen te werken ?

groetjes,

Davy

Vraagje,

bestaat er ook zo'n antenne tracker om samen met mijn Blackstorck OSD samen te werken ?

groetjes,

Davy

Nee, je kan wel eventueel een tiny telemetry module toevoegen en dan de immersion rc tracker gebruiken. Maar dan is het makkelijker om gewoon een ezosd te nemen.

Hugy,

bedankt voor de info. Ik zal die dingen eens opzoeken.

Travelling pilote,

enig idee hoe dit werkt ? Staat bij op basis van het zend kanaal ? Maar is dat dan van de RC zender ? En hoe weet die wat te volgen dan ?

groetjes,

Davy

Nee het volgt de video zender... (als ik het goed begrepen heb tenminste)
Verder kan ik er helaas geen info over geven, heb um zelf ook pas gevonden.

M.v.g

Fer

Is een tracker op rssi basis. Door 2 ontvangers te gebruiken meet hij welke ontvanger het sterkste signaal heeft en draait dus iets die kant op. Zo volgt hij je vliegtuig.

Zag toevallig van de week de eigenbouw versie van IBcrazy op RCgroups.

Op zich leuk systeem maar hoop dat wel dat ie een goede kanaal scheiding heeft. Anders is de kans groot dat hij een ander gaat volgen.

Is een tracker op rssi basis. Door 2 ontvangers te gebruiken meet hij welke ontvanger het sterkste signaal heeft en draait dus iets die kant op. Zo volgt hij je vliegtuig.

dat kan ik er niet uit opmaken (iig niet uit d einfo op de site)

lijkt ook dat er 2 stukje electronica bij zitten, en dat het dus gewoon de data over je video signaal stuurt (zoals ook in het filmpje duidelijk links in beeld staat: "DATA OVER VIDEO")

of ik zie het niet goed... maar het lijkt me dus een soort tiny telemetry maar dan over video

hmmh inderdaad badbert. Lijkt alsof er een soort kleine module in het vliegtuig moet. Niet echt duidelijk wat ze nou bedoelen dan. Geen extra electronica maar dan toch wel zo'n module? vragen.

Staat ook geen contact link op de site.

Maar lijkt me dat je dan ook je gps aan moet sluiten op dat kleine bordje? kan dat bordje dus SAMEN met je osd de gps sensor gebruiken?

hmmm...

Yellow tracker

Hallo allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen met het aansluiten en instellen van de yellowjacket 5.8? Ik ben er nu al een tijd mee bezig en kom er niet uit.

Groeten Andre

Back