Heb tijdje geleden S500 + APM 2.8 + Dji2212/920kv + emax 30A + gps gekocht en nu in elkaar gezet. De APM doet niet wat hij moet doen. Het probleem is zoals in bijgeplakt ytube filmpje. Wanneer ik de BEC draadjes van de ESC eruit haal komt er het juiste muziekje uit de ESCs. Daarna er weer in en de motoren draaien denk ik 80%. Verbinden lukt want het rode lampje knippert niet meer, en als ik dan de throt omhoog doe merk ik een toename van de snelheid. Wie o wie weet hoe dit is op te lossen.
Ik denk iets van dat de esc het signaal krijgen van 80% waardoor hij niet wil opstarten en blijft piepen en wanneer ik het signaal weghaal door de kabeltjes uit de FC te halen maar de LIPO erop laat zitten De esc wel opstart en als ik de kabeltjes weer aansluit deze het signaal krijgen van lekker hard draaien. In mission planner kan ik niet vinden hoe deze te veranderen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik denk iets van dat de esc het signaal krijgen van 80% waardoor hij niet wil opstarten en blijft piepen en wanneer ik het signaal weghaal door de kabeltjes uit de FC te halen maar de LIPO erop laat zitten De esc wel opstart en als ik de kabeltjes weer aansluit deze het signaal krijgen van lekker hard draaien. In mission planner kan ik niet vinden hoe deze te veranderen.
Alvast bedankt voor het meedenken.