AR6100E wil niet binden!

Ik wil een ar6100e binden aan mijn DX6i, maar het lukt/werkt niet!
Ik stop de bind-plug op het BATT kanaal en de spanning(kabeltje vanaf de regelaar) op het THRO-kanaal(volgens de instructie). Als je dan de spanning erop zet zou het ledje op de ontvanger moeten knipperen. Alleen bij mij knippert hij heel kort zodra je de spanning erop zet en dan brandt de led heel zwakjes!

Wat doe ik/gaat er niet goed???

Accu vol? Ik heb het ook ooit gehad met een ontvanger, ik maar afvragen wat er mis wat tot ik de spanning even ging meten :oops:

Als de accu goed is lijkt het of de ontvanger kapot is.

Accu is vol ja. Heb het ook geprobeerd met een andere kist, maar daar deed ie het ook niet. Als ik alles inplug(zonder de Bind-plug) en zet de spanning erop, dan brand de led wel fel?!?!?!

Ik ga er vanuit dat je bindplug ook goed is (anders voor de zekerheid een andere proberen) en dan rest er maar 1 optie, terug naar je leverancier of naar Horizon.

Ga het nog even proberen en wacht ook nog even de reactie van iemand van het forum af(spullen zijn 2de hands gekocht en zouden goed zijn)...

*edit* Spullen zijn dus gewoon goed;)

Laatst bewerkt:
Hij doet het al!
Bleek dat ik de stekkertjes er verkeerd om op had gedaan:hammer:

Nu werkt alles wel, maar moet nu nog de goede volgorde vinden...

Alles werkt nu naar behoren. Heb 2 LiPo's gevlogen net en nu een beetje fine-tunen! Heb iig de heli niet mechanisch opnieuw af hoeven stellen.

Nou veel plezier met de DX6i dan maar,, mooi dat het gelukt is :)

Ik ga dinsdag mijn DX7 eens lekker uitproberen (h)

Groet, Christian

Back