arjan's Parkfun Fusion

ik weet niet hoe het opstijgen en landen werkt dat is de reden waarom ik niet vlieg

mijn vraag is hoe werkt dit?????

Voor een maiden opstijgen:
Verstand op 0, gas er vol op, en 35 graden omhoog smijten.

Landen:
Als je genoeg gesimt zou hebben hoefde je hier geen vragen over te stellen.
Is gewoon een automatisme, als dit op de sim niet automatisch gaat boor je hem de grond in.

Ik ga inderdaad meer vliegen :D

Heb vandaag alleen gevlogen (zelf gegooid), maar heb wel een beetje schade

Tijdens de landing heb ik een klont modder geraakt, en nu is dat stangetje van de servo naar de rolroeren helemaal afgeknapt (en is nu weg):bad-words:

Ik ga in vervolg maar gewoon weer op een grasveld vliegen in plaats van een klei/modder veld. :rolleyes:

Wil het al een beetje lukken? In ieder geval mooi dat het vliegen al wil lukken.
De landing blijft gewoon moeilijk en moet je oefenen. Het is handig als je gewoon
een weiland opzoekt waar je kan vliegen. Dan kan je overal landen en hoef je niet precies op het goeie plek te landen.

Groet Marc

ik heb inmiddels mijn 6e vlieguur erop zitten, en nog maar 1 keer schade gehad

stangetje van rolroer was afgebroken (was voor 6 euro weer klaar)

oud:

GroteFoto-EWA3MKQ8.jpg

nieuw:

GroteFoto-FDQSWJQX.jpg

Jouw fusion ziet er een beetje beter uit dan de mijne :p

Ik heb een andere motor, servo's en mijn eigen ontvanger erin gezet.

Hij heeft al een 25 tal vluchten achter zich.

De langste was 45 Met 3 klimmen Veeeeeel thermiek die dag en ze ging ook heel erg laag.
Sorry voor de dubbele post..

Greetz

Hallo Arjan,

Als jij er al 6 uur vliegtijd op hebt zitten, dan moet je wel op 2S, of 7,2V NiMH vliegen, welke accu gebruik je?
Van mijn motor zitten na twee vluchten de koolborstels voor het grootste deel als stof aan de binnenkant van de gondel...

Over op brushless.

Groeten, Jan.

Hallo Arjan,

Als jij er al 6 uur vliegtijd op hebt zitten, dan moet je wel op 2S, of 7,2V NiMH vliegen, welke accu gebruik je?
Van mijn motor zitten na twee vluchten de koolborstels voor het grootste deel als stof aan de binnenkant van de gondel...

Over op brushless.

Groeten, Jan.

Hij heeft nog niets veranderd aan zijn fusion.
De zelfde accu dus.

Hallo Arjan,

Over op brushless.

Groeten, Jan.

inderdaad 2s 3x 1000Mah

Mooi gemaakt! Het valt me nu pas op dat dit vliegtuig echt een exacte kopie is van de Dynam EZ Hawk en Hawk sky (of andersom :D). Gebruik je hem voor transport of echt opslag?

Groeten Marc

met name opslag, naar het weiland neem ik hem mee in een sporttas maar als ik verder weg ga neem ik hem wel in de kist mee. (achter in de auto)

Laatst bewerkt:
ben sinds vorige week weer een beetje aan het vliegen.

vandaag bij de fly-in van de RLC geweest, maar niet gevlogen (ben nog geen lid).

Back