frankwin 22 mei 2014 #621 Nu maar wachten op de volgende bouwverslag. Hopelijk niet te lang Maar petje af voor deze mooie voorstelling Groetjes, Frankwin
Nu maar wachten op de volgende bouwverslag. Hopelijk niet te lang Maar petje af voor deze mooie voorstelling Groetjes, Frankwin
Tiger I 22 mei 2014 #625 Dat was weer een geweldig bouwverslag en fraai eindresultaat nog bedankt Droop!
Tanker 25 mei 2014 #627 complimentjes Hoi, Mooi bouwverslag. Bij deze mijn complimenten het is jammer dat het alweer afgelopen is.... Kijk alweer uit naar de volgende. M.vr.gr. Jan
complimentjes Hoi, Mooi bouwverslag. Bij deze mijn complimenten het is jammer dat het alweer afgelopen is.... Kijk alweer uit naar de volgende. M.vr.gr. Jan
Droopy'ke verslagschrijvers 25 mei 2014 #629 Een fotoreeks Wel mensen, hier heb ik nog wat voor jullie. Vandaag heeft mijn zoon van mijn Armorteks een pracht van een fotoreportage gemaakt. Hier een greep uit de reeks van de Centurion:
Een fotoreeks Wel mensen, hier heb ik nog wat voor jullie. Vandaag heeft mijn zoon van mijn Armorteks een pracht van een fotoreportage gemaakt. Hier een greep uit de reeks van de Centurion:
denman 28 mei 2014 #632 Gave foto's en een mooi eindresultaat! Blijft toch een mooi 1/6 stuk massief modelbouw.
Droopy'ke verslagschrijvers 3 jun 2014 #634 Uche... uche... uche... Hier nog een leuk rokend fi!lmpje: Kuche...uche...hoest... Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Droopy'ke verslagschrijvers 3 jun 2014 #636 johannesw zei: Milieu barbaar :rolling::rolling::rolling: Klik om te vergroten... Valt wel mee hoor Johannes. De egeltjes bij ons in de tuin hebben zich toch al goed aan de situatie aangepast:
johannesw zei: Milieu barbaar :rolling::rolling::rolling: Klik om te vergroten... Valt wel mee hoor Johannes. De egeltjes bij ons in de tuin hebben zich toch al goed aan de situatie aangepast:
johannesw 3 jun 2014 #637 Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een commando is opgericht tegen die rokende dingen: :evil:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een commando is opgericht tegen die rokende dingen: :evil:
Bart83 verslagschrijvers 5 jun 2014 #639 Wat een geweldig resultaat !! echt prachtig. En nu dan een Leopard2 bergingstank misschien ? of een YBZ3300ati bergingswagen ? Mvg, Bart
Wat een geweldig resultaat !! echt prachtig. En nu dan een Leopard2 bergingstank misschien ? of een YBZ3300ati bergingswagen ? Mvg, Bart
Thijs Slotman 6 jun 2014 #640 of een landings craft carieër ? kun je je tanks ook op het water laten gaan