Dag beste mensen. Ik ben nieuw hier op het forum. Hing vooraf rond op de Duitse sites, en recentelijk op dit forum gestuit. Mijn nederlands is niet al the up to date omdat ik jaren in de USA gewoond heb en nu in Malaysia verblijf. Zo vergeef mij als er af een toe een Belgisisme of een Engels woord insluipt.
Ik ben momenteel bezig een Arocs 8x8 in elkaar the zetten. Deze kit had ik toch wel een jaar geleden al besteld en alles arriveerde hier begin September 2014. Ik was toen nog bezig met mijn Fumotec Komatsu 490 in elkaar the steken.
Het had wat in tussen de bestelling en de verzending omdat ik oorspronkelijk een MAN had besteld en dan besloot the wachten to de Arocs cabine verkrijgbaar was. Om de verzend kosten te drukken heb ik toen gevraagd om alle onderdelen in eenmaal te verzenden.
Zo dit is wat er die septemberdag geleverd werd

Daarin de gebruikelijke houten kist en blauwe doos.

En dat was het dan ... nadat ik alles gecontroleerd had hebben deze twee dozen hier stof staan vergaren ... Geen tijd gehad ... of beter gezegd geen tijd gemaakt.
En dan eindelijk begin deze maand ben ik dan "in gang geschoten."
Hier de inhoud van de dozen:
Truck frame /aandrijving

Electronica

Hydraulische onderdelen en mechaniek van de kipper

Bestuurders cabine

En de laadbak "Baustof Mulde"

Heb ondertussen een start gemaakt en zal meerdere berichten plaatsen to wij up-to-date zijn.
Moet zeggen, werkelijk mooi gemaakt van ScaleART, exceptionele fit and finish.
Ik ben momenteel bezig een Arocs 8x8 in elkaar the zetten. Deze kit had ik toch wel een jaar geleden al besteld en alles arriveerde hier begin September 2014. Ik was toen nog bezig met mijn Fumotec Komatsu 490 in elkaar the steken.
Het had wat in tussen de bestelling en de verzending omdat ik oorspronkelijk een MAN had besteld en dan besloot the wachten to de Arocs cabine verkrijgbaar was. Om de verzend kosten te drukken heb ik toen gevraagd om alle onderdelen in eenmaal te verzenden.
Zo dit is wat er die septemberdag geleverd werd

Daarin de gebruikelijke houten kist en blauwe doos.

En dat was het dan ... nadat ik alles gecontroleerd had hebben deze twee dozen hier stof staan vergaren ... Geen tijd gehad ... of beter gezegd geen tijd gemaakt.
En dan eindelijk begin deze maand ben ik dan "in gang geschoten."
Hier de inhoud van de dozen:
Truck frame /aandrijving

Electronica

Hydraulische onderdelen en mechaniek van de kipper

Bestuurders cabine

En de laadbak "Baustof Mulde"

Heb ondertussen een start gemaakt en zal meerdere berichten plaatsen to wij up-to-date zijn.
Moet zeggen, werkelijk mooi gemaakt van ScaleART, exceptionele fit and finish.
Laatst bewerkt: