Arocs grill verlichting

Hoi,

Ik ben bezig met mijn arocs maar nu zou ik graag grill verlichting er op willen plaatsen.
Alleen weet ik niet wat ik precies nodig heb.
Ik heb wel een afbeelding.

Bijlagen

• Screenshot_20210307-155643_YouTube.jpg
    Screenshot_20210307-155643_YouTube.jpg
    176,9 KB · Weergaven: 236
8 oranje ledjes met passende weerstanden. Er zijn ledjes van 2x5 mm die je direct in zou kunnen lijmen. Wel gaatjes maken. Verder hangt het af van wat je hebt. Met een Beijer systeem sluit je het zo aan en kun je er ook nog flitsers van maken bijvoorbeeld.

Ik heb een mfc-03 unit
Je bedoelt diameter 2mm en lengte 5.
Ik heb wel een veroma xbs light effect gekocht.
Ik zag op aliexpress wel side contour licht maar weet niet of dat wel past.

Ik bedoel rechthoekige inderdaad. Zie ook mijn diverse bouwverslagen. Gebruik ze al een tijdje. Weerstanden zijn ook afhankelijk van je boordspanning. Ik ken MFC niet zo en die lichtset ook niet dus zonder info kan ik je ook niet verder informeren. Weet ook niet welke contourverlichting je bedoeld maar als dat die van lesu is dan is die wel aardig aan de prijs dacht ik.

Voor weerstanden zijn er ook weerstand calculators op internet.

Ik moet een weerstand van 270 Ohm gebruiken
is mij verteld.
Beier is ontzettend mooi maar ben niet zo heel goed in elektronica dus gebruik ik een mfc.
Side contour voor trailer staat op aliexpress.
Ik heb een screenshot van lichtmodule en side contour gemaakt.

Bijlagen

• Screenshot_20210311-103736_Gallery.jpg
    Screenshot_20210311-103736_Gallery.jpg
    47,9 KB · Weergaven: 203
  • Screenshot_20210311-104305_Gallery.jpg
    Screenshot_20210311-104305_Gallery.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 173
Mooi screenshot maar zonder de technische gegevens..... 270 ohm is een goed gemiddelde lijkt me maar MFC gebruikers kunnen je daar vast meer over vertellen.

Ik denk dat ik in mijn volgende truck maar beier inbouw. Inderdaad met een mfc kun je weinig mee.
Wat zouden jullie doen led plakken weerstand solderen en dan draad of led draad weerstand en daarna weer draad?

Laatst bewerkt:
Hangt ervan af waar je meeste plaats hebt, ik soldeer mijn leds meestal met draad eraan, en dan de weerstanden centraal/bij de accu/waar plaats is, maakt opzich niet veel uit.

Als je natuurlijk meerdere leds parallel zet op dezelfde weerstand, kun je wel wat draad uitsparen met je weerstanden dichter bij de leds...

Back