Arrma Typhon V2

Vrijdag 03/02/2017 kocht ik een Arrma Typhon. Vandaag batterij opgeladen en een korte rustige rit op een verharde weg. Geen probleem leuke snelle wagen (S4 erin). Na een 5 tal minuten rijden besluit ik de wagen even laten te rusten. Na een 2-tal uur wil ik terug gaan rijden en merk ik onmiddellijk op dat de wagen niet meer achteruit wil. Ik heb na zoeken op het net de wagen terug proberen te binden volgens de handleiding maar helaas hij wil niet achteruit rijden. Doe ik iets verkeerd of hebben jullie een oplossing.

Alvast bedankt.
Groetjes,
Tom

Staan alle knopjes op je zender wel goed?
Er is 1 knopje bij ,als je dat de verkeerde kant draait,gaat die inderdaad niet meer achteruit

Ik heb ondertussen het probleem kunnen oplossen. Waarschijnlijk had ik inderdaad ergens aan gedraaid wat niet hoorde.
Ik heb de trottle setup uitgevoerd zoals beschreven in de handleiding en het doet het terug super.

Ik heb ondertussen het probleem kunnen oplossen. Waarschijnlijk had ik inderdaad ergens aan gedraaid wat niet hoorde.
Ik heb de trottle setup uitgevoerd zoals beschreven in de handleiding en het doet het terug super.

Back