Asfalt rockers (meetings & info)

Cheeta

Forum veteraan
Ik was vandaag op de opendag van scania alphen daar waren de asfalt rockers aanwezig, zijn hier nog fotos van aanwezig vooral posten he ;).

ik ben zelf nog geen lid, maar ben wel van plan om woensdag langs te komen bij de club om is te gaan kijken. Wie zijn er nog meer lid van deze club en zitten op dit forum?

het was in ieder geval erg leuk om te zien vandaag ;)

grote truckdemo waspik

voor alle truckers. woubrugge heeft op 9 november een grote demo dag in waspik!!!! twee jaar geleden was dat een zeer groot succes. er komen clubs uit antwerpen en uit brugge. heel veel trucks aanwezig. al het mooie en speciale aanwezig. bred last komt en de mannen van verkerk modelbouw. dus een mooie perfecte dag.

voor alle truckers. woubrugge heeft op 9 november een grote demo dag in waspik!!!! twee jaar geleden was dat een zeer groot succes. er komen clubs uit antwerpen en uit brugge. heel veel trucks aanwezig. al het mooie en speciale aanwezig. bred last komt en de mannen van verkerk modelbouw. dus een mooie perfecte dag.

aha
daar is onze pieter de brabander ( hihihi)
en hoe gaat het

voor al de geintreseerde de demo is prachtig
om dag om aanwezig te zijn en ideeen uit te wissellen
hopelijk weer een toffe dag

mvg

ik ben er ook aanwezig hopelijk met mijn wedico geheel rijklaar (op de trailer na ;)). zal daar ook staan met de schakelmodules als ik deze dan af heb.

ik ben ook aanwezig in waspik. de scania zal dan zeker niet rijdend zijn. misschien neem ik m wel mee.

word mijn eerste demo met de rockers!

Is deze rijdag openbaar toegangkelijk?

Heeft iemand een adres van de locatie en de openingstijden.
Wil dan zeker langs komen om al dat moois te aanschouwen.

Is in ieder geval lekker dichtbij.:p

rijdag waspik

hallo

ik zal er ook aanwezig zijn met men king hauler

heb ook gehoord dat de mannen van MDC-Trans (brugge) er zullen aanwezig zijn met hun kippers , zijn hele mooie trucks hoor

ik kijk er echt naar uit om er aanwezig te zijn

grtjes truckdriver

Paginatitel

bijna onderaan.

voor gast rijden raad ik je aan eens contact op te nemen met de vereniging

Paginatitel

ik ben er ook met mijn wedico en een kleine wijziging erop die het aanzicht een grote plus gaan geven maar dat blijft nog even stil tot dan ;)

hallo cheeta

ik zal er ook aanwezig zijn hoor , ik ben lid van de club van brugge he en wij zullen er ook van de partij zijn

grtjes joeri

*ik ben zelf aspirant lid ;) tenminste moet nog even betalen maar afgelopen 2 weken niet kunnen komen ivm een accute blinde darm ontsteking.

maar volgende week woensdag en die vrijdag erop ben ik weer aanwezig ;). zal gelijk dan de multiswitch module demonstreren.

hallo cheeta

zoals beloofd mag je je schakel module proberen in mijn fc 16 zo weten we ook of deze er op werkt

grtjes joeri

komt goed mogelijk dat ik hem al eerder ga testen bij iemand anders in zijn fc-16.

ik ben momenteel zo goed als los met alle modules *heb nog wel 2 voor mezelf achter de hand natuurlijk

Nee ik ben er niet...

Hallo,

Nee ik was er niet bij. Kom niet zo vaak op het clubhuis.
Ik loop ploegendienst bij Corus IJmuiden.

Groetjes,
Ton...

Back