Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hang hem gewoon achter de 'Swiss Trainer' van Richard Branderhorst, een combinatie van een goede sleepkist met een 3W130 en een uitstekende sleepvlieger.
Had eigenlijk nog wel wat kommentaar verwacht op de uitgedachte vering maar dat is (gelukkig) achterwege gebleven ..........
Ik had wel willen vragen of vering zonder demping wel handig is... Ben je niet bang dat je zwever gaat springen als je alleen maar veren hebt?
Verder zou ik de aanturing van het hoogte en richingsroer achterin houden.
prima werk.... niets op aan te merken, op 1 ding na...
misschien de potloodlijntjes uitgommen voor je de onderdelen er in lijmtdan lijkt het niet zo raar hehe
Arno, je wilt graag weten hoe je verhaal gewaardeerd wordt. Ik wil je dat best vertellen, maar doe dat liever hier dan met het geven van wat sterretjes.
Het enige dat ik soms mis is een stukje discussie.
Vragen van jouw kant waar mensen op reageren en die jou (en de rest van de lezers) tot nieuwe inzichten brengen. Maar je bent al op een behoorlijk hoog niveau bezig en hebt dus weinig vragen. Je verzint gewoon zelf mooie dingen.