assault 450 DFC

Wat vinden jullie van deze heli?

Zou het een goede heli zijn? ( de prijs bevalt me wel... )

Assault 450 DFC Flybarless 3D Electric Helicopter (PNF)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij liep er al ergens een draadje over deze heli.

Ik twijfel sterk over de materiaal en vliegkwaliteit van deze heli.
Zeker gezien de prijs.

en waarom zet je niet gewoon eerst je walkera 450 weer in elkaar en ga je daar lekker mee vliegen. ? :)

Omdat ik eerst examens heb en in vindt de walkera niet echt goed 3d vliegen.... daarom deze vraag over deze heli... misschien dat ik dan "overstap" als ik het zo mag noemen... alleen heb ik dan wel 1 probleem ik weet niks over instellingen van de zender....

Maar het is niet echt de bedoeling om echt nog een heli te moeten hebben... ik heb altijd al een trex 550 gewilt maar daar zal het niet van komen... ik heb nu nog gewoon mijn walkera v450d03 en ik vind dat hij voor 3d niet echt goed is... en ik zag gisteren deze heli, ik heb al een dx6i dus dan is het maar 180 voor de heli wat niet veel is en dan doe ik mijn walkera weg.. voor moet de assault een betere heli zijn.

Het is dus de walkera houden of "omruilen" met de assault. Want geld voor een duurdere heli heb ik niet.

tja voor zover ik de Walkera's ken moeten ook die dingen gewoon prima 3d kunnen vliegen...
en dat je er nou een probleempje mee hebt wil niet gelijk zeggen dat het een slechte heli is.

Nee zeker niet...

Het zal wel aan mij liggen hij staat volledig standaard en ik heb geen idee eat ik eraan moet/kan veranderen om hem beter te maken....

Wellicht wat aanpassen aan zenderinstellingen om de Heli naar eigen smaak en believen lekker vliegend te krijgen.
Zou toch moeten kunnen lijkt mij.
Mocht dat helemaal niet lukken dan zou je altijd nog kunnen overstappen naar een ander merk Heli met eigen keuze FBL Unit erop.
Ik adviseer jou in elk geval wel om GEEN Heli te nemen die doorgaans behoorlijk schaars is en daarmee niet echt gangbaar want zulk soort Heli's zijn vaak duurder in onderdelen en Crashen gaat je geheid gebeuren.
Het beste zou zijn om lekker door te sparen en dan te kiezen voor een erg gangbare Heli en dan bijvoorbeeld een Trex450Pro met BeastX FBL Unit erop. ( de Volkswagen onder de Heli's.Half Nederland heeft er eentje en bewezen goed)
Met zo'n soort Heli kan iemand zoals jij jarenlang plezier hebben.
Jouw wens van een 550 begrijp ik volkomen, maar met zo'n type Heli moet je toch echt wel een budget hebben om de Lipo's en eventuele Crash kosten te kunnen betalen.
Sukses en geniet van de hobby.
Vr Gr D

Ja maar ik ben niet vanplan een andere zender te kopen... daarom ook een reden om eventueel de assault te kopen... dan kan ik minn dx6i gebruiken die al iets makkelijker is... maar ik snap er nog steeds niks van ;)

Als je er niets van snapt, moet je misschien eerst daar eens iets aan doen ;-)

Heli's vliegen zoals je hem instelt.
Stel je hem niet goed in, of rommel je iets met waardes van iemand anders, vliegt de heli gewoon nooit goed.

Die walkera van jouw moet inverted net zo goed vliegen als pootjes omlaag.
Doet hij dat niet, is de afstelling niet goed.
Dus beginnen om eerder genoemd draadje door te spitten.
Is veel werk. Maar daarna snap je misschien hoe een heli werkt, en kun je hem instellen..
En als je hem in kunt stellen, kun je ook kleine dingetjes in het vlieggedrag aanpassen.

En je kunt een 800 size heli aanschaffen, maar de basis is en blijft hetzelfde..
Is die niet goed, vliegt alles slecht.

Over de assault.
Je bent een beginner.
Je geeft al aan dat je niet zo goed weet waar je naar moet kijken bij een heli.
Dan mot je een apart geval als de assault dus niet hebben.
Dat soort dingen kun je doen als je ervaring hebt. Dan weet je waar je naar moet kijken, en kun je problemen vroegtijdig opmerken. Gaat het fout, kun je hem netter omlaag krijgen.

Koop iets wat een beetje gemeengoed is. Bv de align serie, of blade.
Kijk desnoods voor een mcpx bl. Klein, sterk, vliegt verdraait goed. Alleen die wind..

Ja ik ga het wel eens lezen maar op dit moment heb ik andere dingen aan mijn hoofd.....
En voor een andere heli.. ofwel hou ik de walkera gewoon, ofwel koop ik een andere heli die ik met het geld van de dan verkochte walkera... het is niet de bedoeling dat ik weer honderden euro's (die ik niet heb ) ga gebruiken om een nieuwe heli te kopen... ik vlieg nu fpv met mijn quadcopter maar ik wil ook mijn heli af en toe nog eens gebruiken...

Maar ik denk niet dat ik dat kan kopen met het geld van een 2dehands walkera... en ik ga er zeker geen extra geld meer in steken.. (daarom dus de vraag over de assault dat die goedkoop is...)

Back