assault 450 DFC

Ok als hij is opgebouwd zal ik iets laten weten...
Maar 1 ding nog die me nog niet 100 % duidelijk is... als ik hem heb opgebouwd moet ik hem dan VOLLEDIG opnieuw instellen of zij de instellingen die er al in staan nog ok?

Mvg

Dat moet je dus nakijken...

En als ik jou was, zou ik het 100% overnieuw doen.
Dan weet je waar het niet goed gaat, wat niet klopt
En in de toekomst kun je dan ook veel sneller dingen aanpassen

Flybar... ik wil alleen nog fbl.

En trex 450 -> zoekertje verwijderd

En als ik maar 100 meer kan krijgen voor die walkera dan heb ik ook het geld niet om een nieuwe heli te kopen...

Grtjs

Oke Thomas.
Dus...........lekker die Walkera Heli gaan her-opbouwen en netjes in en afstellen.
Of op z'n minst alles nalopen qua instellingen.
Wat het weer betreft is het heerlijk om zo'n Heli te sleutelen want die vieze regen en kou is ook niet alles om buiten bezig te zijn met wat dan ook.
Even doorzetten en lekker knutselen en dan heb jij het toestel aankomende voorjaar 3D ready.
Vr Gr D

Prijs van een Trex150DFC zal een stuk hoger liggen dan die Blade mcp-X V2 hoor.
Google er maar eens op want dat zal je verbazen.
Vergeet ook niet dat er een satteliet ontvanger bij moet als je een Trex150 wil gaan vliegen en de Lipo packjes zijn ook geen ±3 dollar zoals die van een Blade mcp-X.
Al met al denk ik dat er al snel een gat van dik 100 euro tussen die 2 Heli's zal zitten dus niet al te snel een oordeel vellen hoor Thomas.
Persoonlijk vind ik 100 euro nog een smak geld maar wellicht zie jij dat anders.Ha ha ha ha
Ben overigens zeer benieuwd hoe het jou zal vergaan me de wederopbouw van je Walkera 450 size Heli.
Vr Gr D

Voor de trex 150 kom ik aan 200 euro...

Ik heb nog niet gezocht voor de mcpx v2... maar vliegt deze goed? Ik heb nog nooit een blade gehad...

Klopt het dat het €130 is voor de blade? Het is inderdaad wel minder dan de trex maar is er veel verschil tissen de trex en de blade? Ik heb over de blade al slechte reviews gelezen...?

Grtjs

Voor de trex 150 ga je nog een spektrum module moeten bijkopen, ik weet niet wat die kost.

Gewone Mcpx V2 kost 145.50 nieuw
Mcpx BL ( brushless) kost 178 euro ( wel hevig beestje)
Beiden gewoon binden met je DX6i en vliegen maar

Ik denk dat de meesten van de forumleden wel een MCPX of MCPX BL hebben, dus slecht gaan die niet zijn he

De MCPX BL:
[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt het dat het €130 is voor de blade? Het is inderdaad wel minder dan de trex maar is er veel verschil tissen de trex en de blade? Ik heb over de blade al slechte reviews gelezen...?

Grtjs

Van de 150 ga je nog wat moeten wachten op reviews, hij is nog niet op de markt :D

Ik heb 4 blades, en de enige waar ik wat minder tevreden van ben is de Nano cpx

Ik vind het veel geld voor de mcpx bl.... dan geef ik liever 20 euro meer voor de trex denk ik...
Alleen is die dan misschien wa minder crash bestendig..?

Hoeveel denken jullie dat ik voor de walkera kan krijgen? (Max)

Grtjs

Nee eerst maken... maar ik veronderstel dat ik er geen 200 voor ga krijgen.... dus dan zal ik hem moeten houden....?

Grtjs

Back