Associated B4 Brushless setje?

• Topicstarter Topicstarter buggyra
  • Startdatum Startdatum
B

buggyra

Guest
Hoi,

Ik ben van plan een Asso B4 Factory team kit te kopen,met een brushless setje.

Alleen: Welke brushless setje?

Ik had de eZRun in gedachten alleen past die in de B4? (qua hoogte met de kap,want bij die eZRun zit er nog eens een ventilator op)

Want ik ben bang dat de eZRun ESC niet in mijn B4 zal passen.

wat nu?
als jullie een andere brushless setje voor relatief weinig geld weten mag je het gerust zeggen.

De Xcelorin zal hetzelfde probleem geven, want da's ook nogal een hoge ESC, door de ventilator. Wel leuke setjes, interessante prijs, je kan ze aan de pc hangen, en ze zijn sensored. Wel een stukje duurder dan de EZRun...

Mamba max is veel lager (ook geen ventilator). Later op 't jaar komt van Castle Creations ook de Mamba max pro uit. Sensored, en een aantal interessante features. Dus als je nog ff geduld hebt :wink:

De Xcelorin zal hetzelfde probleem geven, want da's ook nogal een hoge ESC, door de ventilator. Wel leuke setjes, interessante prijs, je kan ze aan de pc hangen, en ze zijn sensored. Wel een stukje duurder dan de EZRun...

Mamba max is veel lager (ook geen ventilator). Later op 't jaar komt van Castle Creations ook de Mamba max pro uit. Sensored, en een aantal interessante features. Dus als je nog ff geduld hebt :wink:

Wat dan van de LRP Brushless A.I. and Eraser 9.5T Combo ?

is dit iets?

Hmm, de Eraser serie van motoren zijn niet echt populair hier... Niet betrouwbaar, veel problemen,... Maar misschien dat LRP ze ondertussen geupdate heeft, dat weet ik niet. Misschien dat andere forummers daarop kunnen antwoorden?

Ik heb zelf het Velineon set van Traxxas (3500kv) wat bij mij in de rustler (was eerst brushed) wheelies geeft, en kracht op elke mm van de gashendel. Stottert bijna niet (alleen als je de trekker echt een heeeeeeel klein beetje aantrekt). Weet niet hoeveel kv je zoekt en wat voor kracht?

Je kan de ventilator er gewoon afhalen hoor:rolleyes:

Back