Ik heb al jaren een ASW 17 met een Keller 40-10 liggen. Heb hem 10 jaar geleden tweedehands gekocht en er toen een paar keer mee gevlogen. De 'electrificering' hield niet over, de kist was slechts met moeite op hoogte te krijgen.
Dat met vast beter kunnen, en dat kistje vraagt er gewoon om weer te vliegen. Destijds op advies van Quartel Pinacker. (waar ie tweedehands hing, met motor maar zonder prop e.d.) voorzien van een Aeronaut Glas Freudenthaler klapprop 11.5 * 7. en 12 cellen Panasonic Red Amp. Daarbij een Robbe RSC730 regelaar OptoFET 6-21 cellen, 30/45/300 AMP, geen BEC. Ik weet nog dat ik hem vooral kocht vanwege de Keller 40/10, dat was (toen) een topmotor...
Asw 17 - Epoxy Rosenthal romp
Spanwijdte ca 3 meter
Gewicht (met motor, zonder accus) ca. 3 kilo
(1,6 kg vleugel, 1.4 kg romp + mot)
Aileron, hoogte, richting, stoorkleppen
Keller 40/10
Robbe RSC730 regelaar
Wat raden jullie aan qua cellenaantal, soort cellen, maat prop?
BVD
Arthur
Dat met vast beter kunnen, en dat kistje vraagt er gewoon om weer te vliegen. Destijds op advies van Quartel Pinacker. (waar ie tweedehands hing, met motor maar zonder prop e.d.) voorzien van een Aeronaut Glas Freudenthaler klapprop 11.5 * 7. en 12 cellen Panasonic Red Amp. Daarbij een Robbe RSC730 regelaar OptoFET 6-21 cellen, 30/45/300 AMP, geen BEC. Ik weet nog dat ik hem vooral kocht vanwege de Keller 40/10, dat was (toen) een topmotor...
Asw 17 - Epoxy Rosenthal romp
Spanwijdte ca 3 meter
Gewicht (met motor, zonder accus) ca. 3 kilo
(1,6 kg vleugel, 1.4 kg romp + mot)
Aileron, hoogte, richting, stoorkleppen
Keller 40/10
Robbe RSC730 regelaar
Wat raden jullie aan qua cellenaantal, soort cellen, maat prop?
BVD
Arthur