Beste mensen,
Mijn eerste bericht op dit forum...
Ik wil nog voor het seizoen begint een asw20 aanschaffen...
Ik vlieg zelf met een spektrum dx7, met 7kanaals ontvanger. De zwever gaat voorzien worden van een retract en een (witte) klapprop op de neus.
Mijn volgende vraag,
1 motor
2 elev
3 rudder
4 gear
5 spoilers (via Y-cable)
6
7
Twee kanalen over, Flaps via Y-cable en Ailerons via Y-cable, lijkt me erg onlogisch (diff).... wel schaal...
Of de linker flapservo samen met de linker aileronservo via Y-cable en de rechter met de rechter via Y-cable. In dat geval Aileron droop met flapselectie en Flaps die meesturen met ailerons... Als ik mij niet vergis heeft de echte dit ook... en differential...
Vliegt dit of vliegt dit niet fijn?
Of toch maar een asw19 (paritech) met een Ritz2.
In het geval dit wel te vliegen valt, Ik twijfel enorm over de Valenta of de machine van Paritech. Iemand met ervaring?
Ps. Ernst Reiff wordt echt te duur...
Please Help....
Met vriendelijke groet!
Dag
Mijn eerste bericht op dit forum...
Ik wil nog voor het seizoen begint een asw20 aanschaffen...
Ik vlieg zelf met een spektrum dx7, met 7kanaals ontvanger. De zwever gaat voorzien worden van een retract en een (witte) klapprop op de neus.
Mijn volgende vraag,
1 motor
2 elev
3 rudder
4 gear
5 spoilers (via Y-cable)
6
7
Twee kanalen over, Flaps via Y-cable en Ailerons via Y-cable, lijkt me erg onlogisch (diff).... wel schaal...
Of de linker flapservo samen met de linker aileronservo via Y-cable en de rechter met de rechter via Y-cable. In dat geval Aileron droop met flapselectie en Flaps die meesturen met ailerons... Als ik mij niet vergis heeft de echte dit ook... en differential...
Vliegt dit of vliegt dit niet fijn?
Of toch maar een asw19 (paritech) met een Ritz2.
In het geval dit wel te vliegen valt, Ik twijfel enorm over de Valenta of de machine van Paritech. Iemand met ervaring?
Ps. Ernst Reiff wordt echt te duur...
Please Help....
Met vriendelijke groet!
Dag