ASW28 Fibreglass Glider 2.53M

Dat werd niet gevraagd, hij vroeg of ik nog gevlogen had ;)

Geen idee hoe het met de ASW is, Robert14 had er eventueel interesse in en heeft verder contact gehad met TS als ik het goed begrepen heb..

ow ja sorry, beetje dom van mij...dit draadje gaat over de ASW28 en jij was de laatste die hem op zou halen :-)

Wie heeft hem nou dan?

als je hem dan toch wil is bij staufenbiel goedkoper vanwege hoge verzendkosten HC

ASW 28 eclectric

Ik wou deze kopen maar vanwege slechte recenties (te zwaar etc) hier op het forum doe ik toch maar niet welke elec glider van 2,5 mtr raden jullie mij wel aan

Laatst bewerkt:
hallo,
Als u hem kwijt wil heb ik zeker interese zoals ik al eerder heb verteld.
Laat het me weten.
mvg Rick

Asw 28

De ASW ligt hier nog steeds.
Robert zou hem ophalen, maar dit is nog niet gebeurd.
Als Robert hem niet meer wil mag Rick hem hebben.
Heren ( Robert/ Rick )...............samen even "uitvechten" en dan een PB mijn kant op aub.

mvg
Kees

De ASW ligt hier nog steeds.
Robert zou hem ophalen, maar dit is nog niet gebeurd.
Als Robert hem niet meer wil mag Rick hem hebben.
Heren ( Robert/ Rick )...............samen even "uitvechten" en dan een PB mijn kant op aub.

mvg
Kees
ik heb je destijds al een pb gestuurd dat ik die kant op moest maar geen reactie terug :(

woensdag nog met alwin over gehad (sadkingbilly) en volgens mij had die nog steeds intresse. voor mij gaat het eerst over, dus als alwin hem niet wil mag rick hem wat mij betreft hebben.

Ik kan wel een keer die kant op komen aankomende week (ik heb weer een auto!), heb afgelopen week nog getwijfeld om een identiek toestel te laten komen.. Tot ik weer aan dit draadje dacht. Ik stuur Kees even een PM :)

Back