asw28 hobbycity

alle prijzen van HC zijn dynamisch lager als je gaat inloggen...
sterker nog, als je al een reeks bestellingen achter de rug hebt, dan zou de prijs nog lager liggen...

ziet er goedkoop en degelijk uit... de andere zwevers (onder andere de echte Icefire) lijken mij evengoed koopjes!
MAAR... de kans is groot dat ze bij de douane de doos openmaken nadat die gescanned is. (Net als altijd als er lipo's inzitten) en dat je dan de btw mag ophoesten en stallingskosten totdat die btw in hun systeem verwerkt is enz...

voor nederland mar je nu tot 400 euro zonder belasting importeren dus dat is geen probleem. en voor 140 dollar dus 100 euro een 2 meter zwever complet met twee lipo's lijkt me neit al te duur

voor nederland mar je nu tot 400 euro zonder belasting importeren dus dat is geen probleem. en voor 140 dollar dus 100 euro een 2 meter zwever complet met twee lipo's lijkt me neit al te duur

Nee dat is helaas niet waar.

Kopen via internet of postorder buiten de Europese Unie (vanaf 1 december 2008

Koopt u goederen via internet of bij een postorderbedrijf buiten de Europese Unie? En is de waarde van de goederen € 22 of minder (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u geen douanerechten en geen omzetbelasting te betalen.
Is de waarde van de goederen € 22 of meer, maar niet meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u bij invoer geen douanerechten, maar wel omzetbelasting te betalen.
Is de waarde meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten) dan moet u douanerechten en omzetbelasting betalen.

Die €400 vrij gaat alleen maar op als je zelf iets (onder je arm) van buiten de EU meeneemt. En dan is het in beide gevallen dus nog heel goed mogelijk dat je de 19% BTW moet betalen.

Laatst bewerkt:
nouja dan moet je er 20% overheen betalen dus dan is het alsnog niet duur (120 euro). wie besteld hem en laat zijn ervaringen weten?

Ik heb een order van 133dollar (inc 20dollar verz.), en een order van 203dollar (inc 32dollar verzend.) bij hun geplaatst, en die 133 dollar was een klein pakketje, met onderdelen, die is open geweest en gechecked, en heb niks hoeven betalen.
De order van 203 dollar betrof een vliegtuigkit , met bijbehorende en meer onderdelen.
De eerste order was hier in 6 dagen, de tweede in 8 dagen.
Ik heb trouwens de order van 203dollar afgelopen zaterdag ontvangen. (na 1 december 08)
En die was nog helemaal dicht, en hoefde ook hier niks te betalen.
Ik heb dus (nog) totaal geen problemen meegemaakt met hobbycity, ook niet bij het bestellen van vliegtuigen, dus zal nog steeds gebruik blijven maken van hun uitzonderlijk goedkope internetwinkel.
Ik gebruik gewoon registered air mail, en air parcel voor zwaardere pakketten.

Ik heb een order van 133dollar (inc 20dollar verz.), en een order van 203dollar (inc 32dollar verzend.) bij hun geplaatst, en die 133 dollar was een klein pakketje, met onderdelen, die is open geweest en gechecked, en heb niks hoeven betalen.
De order van 203 dollar betrof een vliegtuigkit , met bijbehorende en meer onderdelen.
De eerste order was hier in 6 dagen, de tweede in 8 dagen.
Ik heb trouwens de order van 203dollar afgelopen zaterdag ontvangen. (na 1 december 08)
En die was nog helemaal dicht, en hoefde ook hier niks te betalen.
Ik heb dus (nog) totaal geen problemen meegemaakt met hobbycity, ook niet bij het bestellen van vliegtuigen, dus zal nog steeds gebruik blijven maken van hun uitzonderlijk goedkope internetwinkel.
Ik gebruik gewoon registered air mail, en air parcel voor zwaardere pakketten.

Ja dat klopt helemaal met mijn ervaringen. Het vreemde is dat er blijkbaar een verschil gemaakt wordt tussen zendingen uit het Verre Oosten en de USA.

ik heb al meerdere bestellingen op mijn naam staan (bidproduct/hobbycity) allemaal uit macau en hongkong die kanten op en nog nooit problemen mee gehad.

Robert,

Hoe kan iemand nou ervaring met die ASW28 hebben, als dat model nog maar drie dagen op de website van HC te vinden is...???

Het ding ziet er goed uit, dus doe gek, bestel, en laat maar weten wat je er van vind!

dat had ik eigenlijk helemaal nog niet gezien :?

zelf ga ik het kistje (nog) niet bestellen omdat ik morgen een nieuw f3k model ga ophalen en dat verslind omgeveer mijn hele budget op het moment.

Heb even zitten verder zoeken. Dit is de fabrikant:
PRODUCTS LIST
Voorzover ik kan zien is het iets Easyglider-achtigs. Erg (heel erg) licht, 750 gram vliegklaar. Daar hoef je zeker niet mee te gaan vliegen als het waait. Er zit een 2S 1000 mAh accu in die hem met gemak omhoog trekt, zie filmpje.
Ik vraag me gezien de prijs en het gewicht af hoe duurzaam het geheel is. En verder vind ik hem niet mooi maar da's persoonlijk..

Laatst bewerkt:
Net als mijn Robbe ASW15... onbekend..... maar blijkt dan toch leuk/goed te vliegen(zie draadje).
Geen geld voor wat ik daar lees.
Als ik al niet vol zat zou ik het overwegen.

Ik heb er een gekocht,vliegklaar,met zender,ontvanger,servo's lipo . Moet zeggen dat deze ASW echt super vliegt,heeft een groot snelheidsberiek,en is inderdaad zo licht als een veertje :D zijn geld meer dan waard hoor

Back