ATJ120Ti turbine

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
D

dean

Guest
kent iemand deze turbine's.
ik kan er een stel kopen maar dan moet ik wel mensen vinden die ook interesse hebben in ATJ120Ti turbine 12,5kg trust

880 euro.. Compleet en incl verzendigskosten..

atj120Ti_1s.jpg

72070139.jpg

groetjes erik

zo te zien wel een kloon van de jetcat.. staat immers ook op hun site..:rolleyes:

atj%20&jct%201.JPG

de prijs is natuurlijk wel heel aantrekkelijk...misschien een gokje waard?
Heb wat gegoogeld,maar vind er niet veel van terug.

misschien een gokje waard?
Wie wete heb je geluk.

Maar als je tot de conclusie komt dat het een waardeloze motor is waar je heel veel aan moet verbouwen om hem dan wel goed te laten lopen dan zijn die kosten die je erbij moet tellen en de tijd die je er in moet steken het volgens mij niet waard.

Koop dan direct een goede motor.

Of koop dan een leuke 2de hands waarvan je weet dat je die met weingi sores en kosten weer top lopend kan krijgen (kijk naar mijn P80 ;-) )

Maar een P120 kan je voor 900 nog niet 2e hands krijgen hoor........ en goed gejat is beter dan ............ (dus niet zoals jetjoe ;))

Tja, de jetjoe was ook een gok en dat viel erg tegen. Maar als je het nooit probeerd ;)

Waarom 880 euro? Deze waren veel duurder. Oude serie? Probleem gevallen? Heb je meer info? Ik heb serieus intresse als me meer details kan aanleveren. Motor draaiend de zien voor de verkoop?

deze persoon die ze verkoopt heeft mij al 3 x gebeld en varierend van 1250$ tot zelfs 900$ per 3 stuks aangeboden.. verder heb ik contact gehad met de fabriek en die vertelde mij dat het onmogelijk is dat die mensen hun turbines kunnen verkopen voor dat geld.. ook heeft de betreffende man een proforma rekening gestuurd gehad via Paypal... vremd:rolleyes: ook belde hij eerst met het tel nummer +6217212269064570 en vandaag weer met +441223770814 ik denk dat we maar beter hier van af kunnen blijven.. voordat we geld overmaken en nooit meer terug zien..

groetjes Erik

Ja, dat zoiezo niet :) Nu ben je via paypal redelijk beschermd maar toch.......

Heb je email gegevens van die persoon? Ben wel benieuwd :)

Er zit een luchtje aan, duidelijk geen kerosinelucht. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat, dat wel het laatste is wat je krijgt te ruiken.

Ik ben toch benieuwd wat doe gozer wil :) Hij reageert wel op email ;) Eens uithoren..... is toch rustig op het werk :)

ja lachen..... :mrgreen::mrgreen:

dit is de mail van ATJ
dus dan denk ik dat het onmogelijk is..
De man uit Indonesie vertelde dat het via een ander land bij hem kwam..:rolleyes: ja ja
ik heb zo mijn twijfels...

we will see!!:mrgreen:
[FONT='Tahoma','sans-serif']Van:[/font][FONT='Tahoma','sans-serif'] joseph atj [mailto:joseph@atj.com.tw]
[FONT='Tahoma','sans-serif']Verzonden: vrijdag 12 juni 2009 19:26[/font]
[FONT='Tahoma','sans-serif']Aan: [/font]
[FONT='Tahoma','sans-serif']Onderwerp: Re: ATJ Turbine price Re: Dealer Benelux = Belgium+Netherlands and Luxemburg[/font]
[FONT='Tahoma','sans-serif']Urgentie: Hoog[/font][/font]

[FONT='Arial Black','sans-serif']Dear Erik:[FONT='Times New Roman','serif'][/font][/font]

[FONT='Arial Black','sans-serif']we never sell engine to Indonesia and we don't know this man[FONT='Times New Roman','serif'][/font][/font]

[FONT='Arial Black','sans-serif']USD900 is impossible price [FONT='Times New Roman','serif'][/font][/font]

[FONT='Times New Roman','serif'][/font]

[FONT='Arial Black','sans-serif']Best Regards[FONT='Times New Roman','serif'][/font][/font]

[FONT='Arial Black','sans-serif']Joseph [FONT='Times New Roman','serif'][/font][/font]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij zei dat hij contact het met iemand uit nl en dat hij een rekening had gestuurd maar nooit iets had betaald (jij dus). Of ik dezelfde persoon was :)

Ik heb hem nu gevraagd hoe de prijs zo laag kan zijn want de fabriek verkoopt ze voor meer. Ik heb ook foto's gevraagd als bewijs dat hij inderdaad die motoren in bezit heeft. Zal wel geen antwoord krijgen of een ander smoesje....

Back