Na een 20-tal probleemloze vluchten, viel m'n Atom vanop zo'n 20 meter hoogte zomaar uit de lucht. Tijdens het uitvoeren van een aantal flips stopte de motor plots. Ik heb misschien nog niet de juiste reflexen om een autorotatie onverwacht uit te voeren maar tijdens een poging om hem heel beneden te krijgen, had ik toch de indruk dat de servos niets meer deden.
Ik denk dus aan een reset van de 3gx door statische ontlading. Ok, ik had hem inderdaad nog niet geaard, dat ga ik dus nu toch snel doen. Ik heb niet het carbon frame dus ik dacht dat hij zo minder gevoelig is hieraan. Niet dus.
Tenzij er nog een andere reden zou kunnen zijn?
Setup: CC Talon 90 esc, 3gx, stock motor
Schade? Enkel 1 gebroken skid. Hij kwam nochtans hard neer. Stevig beestje! Ik heb hem daarna nog opgetoerd en alles leek nog recht. 1 servo beweegt wel niet meer met de hand als hij uitstaat. Hij werkt nog wel. Ik weet niet of daar iets aan te doen is?
Ik denk dus aan een reset van de 3gx door statische ontlading. Ok, ik had hem inderdaad nog niet geaard, dat ga ik dus nu toch snel doen. Ik heb niet het carbon frame dus ik dacht dat hij zo minder gevoelig is hieraan. Niet dus.
Tenzij er nog een andere reden zou kunnen zijn?
Setup: CC Talon 90 esc, 3gx, stock motor
Schade? Enkel 1 gebroken skid. Hij kwam nochtans hard neer. Stevig beestje! Ik heb hem daarna nog opgetoerd en alles leek nog recht. 1 servo beweegt wel niet meer met de hand als hij uitstaat. Hij werkt nog wel. Ik weet niet of daar iets aan te doen is?