Audi R8 spuiten

haloo

ik zou graag mijn rc auto spuiten maar ik heb geen airbrush set
kan ik deze doen met spuitbussen?
zo ja welke?

tunen-rc-auto

Ik zou graag de kleur uitkomen van de oranje audi
met welke kleuren zou ik dit moeten spuiten (grondlaag,...)
alvast bedankt
vince

Laatst bewerkt door een moderator:
spuiten

het spuiten kan met spuitbussen maar je hebdt wel speciale spuitbussen nodig normaale spuitbussen gaat het niet mee je moet in een modelbouw zaak spuitbussen halen wand de verf van die speciale spuitbussen trekt in de kap, en elke keer een heel dun laagje er op spuiten en dan na ongeveer 30 seconde weer een heel dun laagje en zo weer verder en geen grondlaag je moet het er aan de binnekand van de kap in spuiten.
en ook niet in 1x een dikke laag wand dan word je kap zacht

Je kan de kap verven met airbrush, maar er zijn ook andere opties.
Andere opties zijn verf gebruiken uit potjes en dan met een kwastje verven of spuitbussen verf gebruiken.
Goede spuitbussen hiervoor is Tamiya TS verf, dat is spuitbusverf speciaal voor plastic.

het spuiten kan met spuitbussen maar je hebdt wel speciale spuitbussen nodig normaale spuitbussen gaat het niet mee je moet in een modelbouw zaak spuitbussen halen wand de verf van die speciale spuitbussen trekt in de kap, en elke keer een heel dun laagje er op spuiten en dan na ongeveer 30 seconde weer een heel dun laagje en zo weer verder en geen grondlaag je moet het er aan de binnekand van de kap in spuiten.
en ook niet in 1x een dikke laag wand dan word je kap zacht

Dat gaat dus niet op in dit geval. De kap waar hij het over heeft is hard plastic en heeft al een laklaag.
Je kunt het aan de binnenkant spuiten met lexaanverf alleen zie je er daarna helemaal niks van. Beetje zonde lijkt me.

Back