auto 1.5 welk merk en type

hallo model racers ik heb afgelopen weekend deze auto op de kop getikt maar er missen wat dingen en die wil ik er graagweer aan hebben maar weet niet welk merk dit is of type meschien weet iemand hier wel .
alvast bedankt
ik mis dus rechts voor de draagarmen de schokbreker de aandrijfas en het asje waar het wiel aan zit en het fusee lingsvoor mis ik het aandrijfasje en het asje waar het wiel aanzit
groeten willem
IMAG0417.jpg

100_0302.jpg

100_0300.jpg

Laatst bewerkt:
Het is meer een rally wagen net als mcd.
Dus een beetje van bijde.
kijk maar eens bij mcd dan zal je veel overeen komsten zien zien.
Graupner heeft een monstertruk in het gamma zitten met zelfde soort onderdelen.
Je zal dus de onderdelen wel vinden.
Ps een snelle uitlaat is er ook voor.
Het oudmodel f1 uitlaat van samba past ook en de vrc uitlaten voor mcd passen ook.
Of de nieuwe samba voor mcd.

Laatst bewerkt:
hoi hedibi
ik heb even gekeken maar jezus wat is die troep duurmaar goed even nog een vraagje aan jou heb jij er nog foto's van en meschien ook nog onderdelen?
groeten willem

Hoi ik heb geen foto's meer van de wagen maar zag er nog het zelfde uit als nu bij jou.
Alleen wat beter onderhouden,en kompleet.
Ik weet niet wat je er voor betaald hebt maar met 150 euro erbij kom je een heel eind denk.
Duur wat is duur vergeet nit dat de boven draag armen per 2 gaan dus 8 euro stuk,
en de onderdraagarmen kompleet met kogels en stel asjes zijn.
Kijk eens bij conrad reely buggy moet passen en tocht goedkoper.
http://www.conrad.nl
Onderdelen Carbon Figther/Breaker/Racer

Laatst bewerkt:
ja klopt is bijna het zelfde
maar dat het duur wist ik wel maar fg is beter betaal baar.
groeten willem

hedibi bedankt voor de link heb me gelijk geregistreert op dat forum.

hoi allemaal ik heb meestal met dat soort anwoorden ga eerst even lezen wat er staat toch
maar goed heb vanmiddag weer even gespeelt met de FS en het rijdt leuk maar ik denk dat ik hem te ruil ga zetten voor een marder of een anderre off road want das toch meer mijn ding lekker in het zand of modder baggeren .
groeten willem

Back