Auto keuze.

Dan heb ik nog 1 vraag,
Ik ben aan het kijken bij de slash, maar die accu aansluiting is niet het zelfde als de accu's die ik heb. Kun je dat makkelijk veranderen die aansluiting?

Dan heb ik nog 1 vraag,
Ik ben aan het kijken bij de slash, maar die accu aansluiting is niet het zelfde als de accu's die ik heb. Kun je dat makkelijk veranderen die aansluiting?

Als je wat handig bent met een soldeerbout is dat zo gefixt anders een verloopstekker aanschaffen.
Als je dit vraagt in een modelbouwwinkel kan de verkoper dit ook doen voor jouw.

Slash VXL 2wd: een pracht van een auto. Zeer goeie wegligging, draaien, geen grote slijtage op de banden. Een echte r/c wagen met pracht prestaties. Enorm sterk.

Slash heeft helemaal geen goeie wegligging, en geen prachtige prestaties.
De Slash heeft zich al meermaals bewezen als degelijke auto die enorm sterk is en die héél leuk is. Daarom is de Slash een goede auto om gewoon mee rond te crossen. Maar de auto heeft geen goeie wegligging en ook geen hoge prestaties. Als je denkt dat een Slash prachtige prestaties heeft, rij dan maar eens met een Associated SC10/T4/B4, Losi XXX of iets dergelijks.

Ik wil maar zeggen dat een Slash een enorm leuke en degelijke bak is, maar die presteert nooit zo goed als bovengenoemde wagens. Voor jouw doeleinden is de Slash waarschijnlijk wel de beste keuze.

De Asso's en Losi die jij noemt zijn ook voor races bedoelt...
De Slash alleen voor bashen.
Dus een echt goede vergelijking is het niet.

het butget hoeft niet perse hoger om er een snellader bij te krijgen, voor 200 heb je al een rustler/stampede/bandit/slash en dan kan je voor 50 heel makkelijk een snellader krijgen.
als je tweedehands ook een optie vind dan heb je veel meer keuze en kan je zoiezo een brushless krijgen inc lader enzo. het is alleen goed zoeken en/of wachten tot iemand en eentje standard aan biedt, standaard want dat is meestal het goedkoopst.

De Asso's en Losi die jij noemt zijn ook voor races bedoelt...
De Slash alleen voor bashen.
Dus een echt goede vergelijking is het niet.

Dat weet ik wel. Maar daarom zeg ik ook dat de Slash voor zijn doeleinden een hele goede keuze is. Zeggen dat een Slash prachtige prestaties en een goede wegligging heeft klopt in mijn ogen toch niet.

Slash heeft helemaal geen goeie wegligging, en geen prachtige prestaties.
De Slash heeft zich al meermaals bewezen als degelijke auto die enorm sterk is en die héél leuk is. Daarom is de Slash een goede auto om gewoon mee rond te crossen. Maar de auto heeft geen goeie wegligging en ook geen hoge prestaties. Als je denkt dat een Slash prachtige prestaties heeft, rij dan maar eens met een Associated SC10/T4/B4, Losi XXX of iets dergelijks.

Beste, het gaat er gewoon om om een auto te vinden in het traxxas gamma die binnen zijn budget valt en daar kom je het best uit met de slash. Natuurlijk zijn er nog veel betere wagens op de markt maar een complete wagen met zender en alles erbij vind ik de slash top. Kan hier ook mijn hpi-savage promoten maar dat is zijn budget niet.

Laatst bewerkt:
Beste, het gaat er gewoon om om een auto te vinden in het traxxas gamma die binnen zijn budget valt en daar kom je het best uit met de slash. Natuurlijk zijn er nog veel betere wagens op de markt maar een complete wagen met zender en alles erbij vind ik de slash top. Kan hier ook mijn hpi-savage promoten maar dat is zijn budget niet.

Volledig mee eens, de Slash is een enorm toffe wagen, het is inderdaad de beste wagen voor zijn budget. Maar ik wou dat er gewoon aan toevoegen. Misschien was dat in dit geval helemaal niet van toepassing, dus ik had het niet moeten zeggen. Mijn excuses ;)

Veel succes PJ248 :D

Back