auto op de verwarming

• Topicstarter Topicstarter robba34
  • Startdatum Startdatum
R

robba34

Guest
mijn auto start de laatste tijd heel moeilijk ik denk zelf dat het komt door de kou
want als ik hem op een warme verwarming leg en de moter wordt er warm van dan start hij wel
het gaat hier om een smartech 1:10 benzine onroad
is het slecht voor de auto als je hem op de verwarming legt

ik zal eens een andere gloeiplug proberen wedden dat het dan beter gaat!

neuh als je die op geladen hebt kan het daar niet aan liggen lijkt me logies...

Het is zeker niet slecht, maar hij de motor moet wel overal even warm zijn, daarom is een haardroger meer geschikt dan een verwarming.Meer auto's hebben last van het koude weer, dus maak je geen zorgen.

Wie koopt er dan ook een smarttech :hammer: ...

Nee sorry :lol:

Maar mijn nova mega sx 21 evo 2 motor start altijd laatst zelfs met -3 graden :lol:

als hij is bezopen hoelang moet hij dan w8ten voordat hij niet meer bezopen is

:mrgreen:

Het is VERzopen :wink:
Dan kun je het beste de plug er even uitdraaien en dan gewoon een minuutje of 2 open laten staan en ff met de trekstarter trekken tot alle brandstof eruit is, plug erin en dan zal em wel starten.

haha bezopen het is verzopen :D
weet er iemand wanneer die brandstof bevriest dus ijs word ??

hehe, die zal wel niet zo snel bevriezen, tenzij je op de noordpool woont, maar ik denk dat je auto dan ook niet aan de praat te krijgen is :lol:

dus het zou kunnen zijn dat de moter en alles het wel doet maar dat de benzine te koud is

chit man dat ******geval start niet
ik heb de plug eruitgehaald maar ik hoorde dat je de plug in de ontsteker kan doen en dan moet hij gloeien
hij gloeide niet dus ik doe mijn reserve plug erin gloeit hi nog niet

is een glowshot je gloeiplugontsteker???
het is zwaar balen dat er geen mensen dicht in de buurt van stadshagen wonen
dan kon ik mooi alles van hun leren
over het afstellen enzo

Je kan het beste naar je modelbouwwinkel gaan, die leren je ook alles, voor mij is de winkel ook een 3 kwartier rijden, maarja, het is altyd beter dan blijven prutsen en uiteindelijk je motor naar de klote jagen :)

als die bij mij niet start met deze kou doe ik maar een paar druppels brandstof in de carb en dan start ie wel.
Dus eerst luchtfilter eraf daarna drupeltje of 2 er in luchtfilter er op en starten maar

lukt altijd

is toch niet erg a;s ik dit doe btw??

Back