auto reageert soms niet

Pkracing heeft hem voor dezelfde prijs, maar dan 1600 mAh en met Y stekker voor extern laden. En je kan hem met een gewone multilader laden, zo 1 met 4 stekkers ( 1 voor stickpack, 1 voor gloeidriver, 1 voor humppackjes en nog 1 voor zenders geloof ik) Die laders kosten volgens mij 18-24 euro maar weet ik niet zeker.

De servo is niks mis mee zo te zien.

Het zijn vrijwel zeker je batterijen, zo te zien gebruik je alkaline batterijen. Ik weet niet of je wat oplaadbare heb liggen of duracel ofzo met wat meer "power" en dan nog is proberen. Als ie het dan nog niet goed doet, is het de houder.

De batterijenhouders zijn sowieso onvoorspelbaar en niet te vertrouwen..

Tip: Humppack :p

Als je batterijen even loskomen krijg je jou problemen. Een nitro auto trilt gewoon gelijk zot.
Als de batterijen permanent loskomen en je bent net volgas aan het geven kan je :bye:zeggen tegen je wagen.

Gooi die batterijhouder gewoon weg en koop u een humppack. Kost een paar tientjes maar kan u een hoop kosten besparen.

kan er mij iemand nog een link geven naar een shop voor een humppack ??

ik heb eens gekeken bij een shop in de buurt, wat denken jullie ??
MC Ronse - Modelbouw Dekeyser

en nog een vraagje: hoe laad ik die op met dat speciaal stekkertje ???

Heb ik dan ook een speciale oplader nodig ??? Miss een linkje als het kan ??

MVG

Die 1e en 2e zullen wel passen maar die 3e gaat er niet in.

Bij www.Vapex.nl bestel je een 1600mah (zonder die Y kabel en moet je een stekkertje los halen om te laden net als nu) voor 14,10 incl. verzenden.

Je probleem zou ook in je ontvanger kunnen zitten.
Een kristal zou ook die storing kunnen veroorzaken of een los printplaatje.

Als je een humpack hebt ingebouwd en je hebt nog last is de kans groot dat je het bij je ontvanger moet zoeken.

Pak je humpack en ontvanger goed in met schuimrubber of zoiets, zodat het niet meer kan gaan trillen/schudden tijdens het rijden.

zou deze ook goed zijn ??

HobbyKing Online R/C Hobby Store : JR AA 1500mah Receiver Battery Ni-MH 4.8V_

Iemand ervaring met het bestellen via deze website ??? Via overschrijving ??? Wachttijd ??? Verzendingskosten ??

Alvast bedankt

MVG

Dat is identiek aan 4 losse batterijen, maar dan met minder capaciteit. Batterijen van de aldi hebben 2300mAh of zo. Kost nog even veel ook.
Hobbyking is wel betrouwbaar, veel ervaring mee. Betaling moet via paypal en kan niet met bankoverschrijving.

Gewoon een 5-cell hump pack kopen in nederland en niet moeilijk doen. Wat maakt die 15 euro nu uit?

Heb hetzelfde probleem. Af en toe valt mijn besturing weg. Terwijl mijn servo wel goed reageert.

Iemand misschien een linkje beschikbaar voor zo'n (multi) lader met die zelfde stekker aansluiting op een humpack?

Gr Kaj.

Bij sommigen moet je de rode steker wat aanpassen door de zijkant weg te snijden.

Multiladers worden bijna overal verkocht.

Kijk maar bij de shops die hier adverteren.

Stomme vragen bestaan niet dus vraag ik het hier.
Mijn afstandsbediening heeft maar een klein bereik (+/- 15 meter)
Kan het zijn dat het komt omdat ik 4 batterijen gebruik i.p.v. Receiver lipo pack?

Kort antwoord, Nee.

Je ontvanger heeft in interne volt regelaar en regelt het inkomende voltage terug naar 3.3v

Tenminste dit is het geval met de meeste ontvangers.

Graag wat meer informatie over je zender en ontvanger. Is het bijvoorbeeld speelgoed klasse dan kan 15 meter zelfs normaal zijn.

Heb je echter iets van Flysky oid dan is 15 meter veel te weinig.

Het is van mijn Carson 2Drift 1/8 Nitro wagen denk niet dat het onder speelgoed valt.

Ik ben nu op werk kijk thuis wel even wat de controller is.
Op plaatje is dit namelijk net iets te klein om te zien
$_20.JPG

Kan een kristal afwijking zijn (als je nog op de 27/40mhz zit) of een losse of gebroken antennedraad.

Back