autootje -> vliegtuigje

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Joost, 8 feb 2004.

  1. rdalsem

    rdalsem Guest

    Ja maar ik wil dus zo'n aansturing gebruiken zoals deze....

    [​IMG]

    Ik krijg er nog geen geluid uit jongens zet er stroom op maar hij reageert niet..:s is het belangrijk dat het draadje uit het middel niet tegen de rest van de spoel aankomt..??

    Grtz Robbert
     
  2. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    Deze draadjes zijn geisoleerd met een laklaagje. Ze mogen elkaar dus raken (anders heeft die spoel ook weinig zin hé ;)) Dit betekent dus ook dat je dit super dunne draadje van z'n lak moet ontdoen op de plek waar je wilt solderen. Meet je spoeltjes eens door met een weerstand meter. De uiteinden van de draadjes dus eerst goed ontlakken!
     
  3. L U U K

    L U U K Guest

    Hoi iedereen,

    Ik ben van plan ook zo'n vliegtuigje te gaan maken.

    Nu heb ik het probleem dat ik niet technisch genoeg ben om dit zo na te maken.
    Kan iemant die dit al heeft gedaan (autootje + zender ombouwen) een duidelijke samenvatting/opsomming maken van alles wat je moet ombouwen en veranderen
     
  4. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    Dat kan, maar is lastig. Er zijn nogal wat verschillende 'autootjes' en manieren. Verder staat er op het web meeer dan genoeg informatie. Eerst lezen, veel lezen.. leren, dan gaan proberen, en loop je vast, dan vraag je het.

    Het is onmogelijk om even een handleiding in elkaar te typen die jou duidelijk maakt, hoe Jij, Jouw autootje ombouwt.
     
  5. L U U K

    L U U K Guest

    Ik heb al een tijdje gezocht op google maar nog geen goed rezultaat gevonden.
    Welke zoekwoorden moet je gebruiken?
    Of heeft er iemant links voor me?
     
  6. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
  7. L U U K

    L U U K Guest

    Bedankt voor je reactie!!!
    Dit is precies wat ik zoek (als het niet in het engels zou zijn)
    Maar met een woordenboek kom ik er hopelijk wel uit.
     

Deel Deze Pagina