Avond sessie nieuwe indoor hal 1800m2, dinsdag 24 november! Nijmegen.

• Topicstarter Topicstarter Damiaan
  • Startdatum Startdatum
Hoi Remy,

Excuses voor de late reactie!
Vanavond gaat het gewoon door.
Waarschijnlijk tot straks!

gr damiaan

Ziezo, de eerste Waalhalla vliegsessie zit er op :)
Al met al vond ik het best een geslaagde meeting, het was even wennen aan de vlieghoogte en de skate objecten in de hal, maar uiteindelijk is het dan zelfs leuk om overal tussendoor proberen te vliegen ;)
Ook het aantal deelnemers viel zeker niet tegen voor deze eerste keer.
Heb nog kans gezien om wat foto's te maken, ik zal proberen die binnenkort hier te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Goed om te horen.

Had vanavond een ledenvergadering op de vliegclub, anders was ik graag gekomen.
Als het aan mij zou liggen volgende keer op een maandag, woensdag, donderdag of vrijdag...

Inderdaad, het was gister een geslaagde meeting.
Heb me erg vermaakt met mijn fox racertje.
Zeker de moeite waard om eens langs te komen, neem dan wat taais mee; -Epp lage vleugelbelasting-.
Ach, voor welke hal geldt dat niet;).

Tot gauw!

Geslaagde indoor vliegsessie in Waalhalla!

Gister was de eerste indoor vlieg sessie in Waalhalla!

In het begin was men nog wat sceptisch betreft de hal
maar aan het einde van de avond was iedereen enthousiast!
Jammer genoeg werkte de accu van mijn fototoestel niet
echt mee dus heb ik niet zoveel foto's kunnen maken :(
maar hieronder staan toch wat foto's :D !

Volgende week weer, van 17:00 tot 0:00.

Tot dan!

vliegeninwaalhalla.jpg

viegeninwaalhalla2.jpg

Hey,

Gisteravond gevlogen in Waalhalla. Op het eerste gezicht lijkt de hal te laag maar na de eerste vlucht blijkt er goed te vliegen te zijn. De skateramps bieden zelfs wat uitdaging. Leuke eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar zoniet een weekelijks event !! Zelf met de 250 gevlogen maar door insteloneffenheden van de gyro niet echt kunnen rond raggen. Instelproblemen hiervan vanavond opgelost dus ik kijk al uit naar volgende week. :D:D:D

Heren (en dames) Tot dinsdagavond.

;)
PB241828_640.jpg

PB241830_640.jpg

PB241838_640.jpg

PB241845_640.jpg

PB241850_640.jpg

Misschien is het te zien op de foto's, de hal is tamelijk lang t.o.v. de breedte, 50x20m ongeveer, ook de hoogte onder de TL lampen (ca. 5m) is even wennen, maar blijkt "vliegbaar", volgende week weer een meeting als ik het goed begrepen heb?
Er is zelfs een bar daar, heb ik zelf geen tijd voor gehad, maar wellicht iets voor huisgenoten die twijfelen of ze wel mee moeten gaan ;)

Laatst bewerkt:
Back