Avonds F15

Dan toch maar een JetTronics sequencer proberen, van de week eens een bestellen!

Dat ziet er wel mooi uit Mischa! Ik zal je even een PB sturen. Bedankt!

Peter

Ik heb ze ontvangen, super bedankt Mischa!

Werk best mooi. De gaan mooi langzaam open en dicht.
Nu moet het er toch maar van komen met de deuren!

Peter

Ondertussen staat de F15 strak in de lak,
Hij wacht nu op de blanke Lak, dan is hij klaar.

Met dank aan Jurgen voor het spuiten.
Vanavond komen de foto's.

Peter

3u2una2u.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes hoor Jurgen :thumbsup:
Peter zal er blij mee zijn :yes:

Maar eh, je moet je reclame op de bus uitbreiden met 'RC model paint service' ;-)

Ontzettend mooie kist geworden! :thumbsup:

Mn volgende kist koop ik denk ik ook maar gewoon in de gelcoat!
Kan je mooi aanklooien tijdens t bouwen zonder je druk te maken over krasjes en daarna drop je m bij jurgen :mrgreen:

Lekker he de vliegeigenschappen van een PA F-15, daar lekker mee schaal vliegen en met de UF blazen ;-)

Mijnes zat toentertijd tegen de 13 Kg aan en vloog ik met een gekietelde P80 die 9Kg leverde (eerste vluchten was met 8 Kg).

Later had ik de kist volledig aangepast en schaler gemaakt wat een extra 750 gram op de weegschaal te zien gaf en heb hem toen gevlogen met een P120.

Dat is een perfecte combinatie om ook als een echte F-15 te kunnen vliegen.

Toen je destijds met de P80 vloog, vertrok je daarmee van gras of verhard? Ik heb namelijk een FlyEagle F-15 liggen waar ik mss de P80 wil insteken. Ben echter nog aan het twijfelen omdat deze aan de zware kant is, +/- 11kg. Maar hij gaat zwaarder uitkomen denk ik. Ik twijfel of ik de originele split pijp zou gebruiken of 1 enkele pijp om geen verliezen te hebben.

Ben

De F-15 heb ik altijd vanaf gras gevlogen. Dat gaat op zich prima.
Echter vloog ik wel vanaf zeer kort gras met een lekkere harde ondergrond.

Die 11kg is excl. peut? Want dan komt er al snel 3kg bij en zit je op 14kg.
Heb je een nieuwe P80 met 10kg dan kan het maar zal je al snel merken dat je niet de vliegstijl van de F-15 kan benaderen.

Een enkele pijp scheelt al iets.

Nee dit zou incl kero zijn. Ben denk ik niet van zin om de originele tanks te gaan gebruiken. Met 2l zou ik moeten toekomen voor meer als 6 min vlucht. Het gaat hier om een oudere P80. Je sprak over een gekietelde motor. Wat heb je dan gedaan?

Back