Axial .28 uitlaat vraagje

• Topicstarter Topicstarter vagpro
  • Startdatum Startdatum
Ben nu uitlaat aan het zoeken,
Maar de JP-3 hebben ze niet in shop in nederland?
The border heeft ook acties,

The Border Online RC Shop
Ik vul daar pipe in en komen verschillende uitlaten, die ergens anders ook veel duurder zijn.
Zit daar niks bij,
Of iemand anders nog andere merken die makkelijker te leveren zijn.
Voor een axial .28 blokje

mvg jeroen

een force motor met brushless krukas

Voor een .28 kun je ook prima de JP2 gebruiken , zit redelijk in de trekkracht maar zorgt vooral voor wat meer toptoeren aangezien de gemiddelde .28 toch al ruim in de trekkracht zit.

De JP3 staat bekend als een zuipuitlaat en de JP4 zou weer veel inleveren kwa power.

Ik rij zelf al geruime tijd met een JP2 op de truggy icm een .21 R&B S5 of .28 LRP Spec3 en ben nog nooit iets te kort gekomen kwa vermogen.... Met de LRP is zelfs nauwelijks normaal te rijden zoveel vermogen komt eruit met de JP2.

Dus geen JP-3?
Lees zoveel verschillende dingen.
Weet het nu nie meer.
HELP

Omdat ik dat mooier vind dan een op accu,
We rijden in een club van 6 personen, allemaal nitro.
Daarom.

Dus geen JP-3?
Lees zoveel verschillende dingen.
Weet het nu nie meer.
HELP

Ik zou het niet doen nee , maakt je .28 alleen maar dorstiger dan ie al is en zoveel krijg je er niet voor terug...

Zolang je niet hoeft te voldoen aan wedstrijdregelementen en type goedgekeurde uitlaten zou ik zeker met een .28 voor de JP2 gaan aangezien die de motor wat helpt in de toptoeren zodat de motor wat verder door loopt. Trekkracht heb je met een .28 toch al ruim voldoende in huis , toeren is juist waar ze hulp nodig hebben.

Een JP-2 of JP-3 moet je niet gaan vergelijken met een dergelijke uitlaat.
Het kan best een goede zijn, maar je zal geen wedstrijd rijder vinden die hiermee ervaring hebben.

Van een uitlaatje van 12,- zou ik niet veel verwachten , meer als een hol stukje alu zal het niet wezen waardoor je op hetzelfde uitkomt als de gemiddelde standaard uitlaat..

Een goeie uitlaat die ook echt wat voor een motor doet kost gewoon een paar centen (zeker in NL )..
Zoek eens op b.v. E-bay naar de Jammin JP2 , worden ook nog weleens gebruikt aangeboden voor niet al te veel...

dus wel een JP-2 merk je dat verschil?
In beide onderin en op toeren?
?

Een JP-2 of JP-3 moet je niet gaan vergelijken met een dergelijke uitlaat.
Het kan best een goede zijn, maar je zal geen wedstrijd rijder vinden die hiermee ervaring hebben.

The Border doet nu aan een algehele leegverkoop dus de prijzen zijn achtelijk laag. voor 12 euro kan je amper verlies hebben om te kijken wat die doet.

Dat verschil merk je zeker zodra de motor goed af is gesteld op de nieuwe uitlaat , hij zal onderin wat feller zijn en verder doorlopen in z'n toeren.

Beste keus; geen idee. Maar in elk geval een betere keus dan de standaard uitlaat.
Ik heb zelf een Axial .28 Spec 1S gehad met een JP-2 en ja, dat was wel merkbaar. Verwacht overigens geen wereldverschillen hoor!

misschien nog andere opties van leuke uitlaatjes?
Die het ook goed doen op dit blokje?

wat is een spider diff.
Want denk dat ik de verkeerde spur gear heb besteld.

Een spider diff heeft intern meer tandwieltjes dan een normaal diff en werkt daardoor anders. Meestal hebben alleen ST Pro's een spider diff erop zitten, je herkent dit simpelweg doordat er op je middendiff de tekst Spider staat. Sommigen zetten er overigens een normaal diff in aangezien zij dit beter vinden werken of omdat het goedkoper is.

Back