Axial SCX10 Land Rover D90 Scaler

Bouwverslag, deel 3

Een paar dagen vrij, zorgt voor veel bouwtijd. Zeker als er geen vakantie of andere zaken gepland staan.

ax81.jpg

Verf in huis, dus dit weekend grote stappen maken.

ax82.jpg

Body bijgewerkt en geschuurd, eerste laag primer er op.

ax86.jpg

Daarna mat grijs, na heel veel twijfel is het Tamiya vliegtuig mat grijs geworden.

ax87.jpg

Body afgeplakt, klaar om het dak mat zwart te spuiten.

ax92.jpg

Nu het dak zwart is en de body grijs kan er een laag satin matte vernis over heen.

ax93.jpg

De sticker had ik nog liggen van een andere auto. Zo is het wat heftig, maar met de grill er voor.... ....perfect. Ook de sticker eerst mat gespoten.

ax94.jpg

ax102.jpg

ax103.jpg

Tja, ik ben blij! Dit is wat ik voor ogen had!!!

ax83.jpg

Ik zag wat plastic resten en bedacht me dat ik daar prima "schakelaars" van kon maken.

ax88.jpg

ax89.jpg

ax90.jpg

Zo voldoende details toegevoegd, de rest komt per post volgende week hoop ik.

ax99.jpg

ax100.jpg

Kleurtjes doen de rest.

ax85.jpg

ax91.jpg

ax101.jpg

Het gezin heeft hem 'Wild Bill" gedoopt de details volgen elkaar langzaam op.

ax84.jpg

Deze had ik al binnen en die moest er niet meer al te plastic uitzien. Dus die is onder handen genomen. Voor de eerste keer niet slecht.

Tja wat wordt dit:
ax95.jpg

ax98.jpg

Kan me niet voorstellen dat iemand het geraden heeft. Stage 1, wordt vervolgd.

Hou jullie weer op de hoogte!

Ik weet het... BEREN! Kan Wild Bill als een echte vent met beren gaan knokken... Doe je natuurlijk eigenlijk met je blote handen maar Bill is kennelijk nog in opleiding!

Up-date

Gisteren wat tijd besteed aan het interieur (er waren weer wat bestellingen binnen).

Verder details toegevoegd. Mat gemaakt en zaken als de navigatie steken ook echt uit. Dit geeft wel een leuke extra dimensie al ben ik de enige die het straks zal zien denk ik...
ax104.jpg

ax105.jpg

De frisdrankblikjes vindt ik zelf erg leuk. Vond ze op een webshop in de USA.
ax106.jpg

ax107.jpg

Weer een stapje verder:
ax108.jpg

Met de weathering sets aan de slag gegaan (voor de eerste keer) en roest verf, maar misschien moet ik nog wat meer toevoegen.
ax109.jpg

ax110.jpg

Dat ziet er weer goed uit!
Die cola blikjes zijn inderdaad leuk :)
Ze zitten wel vast hoop ik?
Anders is heel je mooie interieur plakkerig? ;)

Back