Zoals mijn nieuwe crawler arriveerde met de post uit duitsland
ziet er enorm verzorgd uit.. iedere stap in het boekje komt overeen met een zakje.. dus geen gedonder met zoeken naar onderdelen uit een grote stapel.
veel metaal ook.. alle gears zijn van staal.
ik kan nu al niet wachten op de cutting brakes die als optie strax te krijgen zijn....
Voorste as zit in elkaar..
wat een mooi staaltje techniek.. alleen een beetje speling op het stuurgedeelte..
nu maar door naar de foto's
zoals je kan zien zit alles mooi vepakt per stap.. dus alle schroefjes en onderdelen die je nodig hebt voor t eerste deel zit in 1 zakje en ga zo maar door
hier zit de as al in elkaar.. ik heb alle stappen niet gefotografeerd (genoeg te zien op rccrawler en axialracing.com.
de gearbox is echt zeer compact en volledig gelagerd en metalen tandwielen. ook zijn de universals zeer groot uitgevallen... komt de sterkte natuurlijk ten goede..
ook kun je het BTA stuursysteem zo goed zien.. de servo stuurt 1 knuckle aan en deze geeft hem over aan de achterste via een stangetje wat achter de as langsloopt. (hier zit wat speling op...kijken wat we met een stukje teflontape kunnen doen.
Update achteras..
deze is voor t grootste gedeelte hetzelfde als de vooras, alleen is er ruimte in de as voor cutting brakes en is de as een heel stuk smaller (zoals in de laatste foto te zien is)
ik heb nu even foto's gemaakt van het binneste.. de gears zijn nu staal, maar je kan ze ook lichter van alu krijgen op den duur (lijkt me niet slim, maar jah wie ben ik)


ziet er enorm verzorgd uit.. iedere stap in het boekje komt overeen met een zakje.. dus geen gedonder met zoeken naar onderdelen uit een grote stapel.
veel metaal ook.. alle gears zijn van staal.
ik kan nu al niet wachten op de cutting brakes die als optie strax te krijgen zijn....
Voorste as zit in elkaar..
wat een mooi staaltje techniek.. alleen een beetje speling op het stuurgedeelte..
nu maar door naar de foto's
zoals je kan zien zit alles mooi vepakt per stap.. dus alle schroefjes en onderdelen die je nodig hebt voor t eerste deel zit in 1 zakje en ga zo maar door


hier zit de as al in elkaar.. ik heb alle stappen niet gefotografeerd (genoeg te zien op rccrawler en axialracing.com.
de gearbox is echt zeer compact en volledig gelagerd en metalen tandwielen. ook zijn de universals zeer groot uitgevallen... komt de sterkte natuurlijk ten goede..
ook kun je het BTA stuursysteem zo goed zien.. de servo stuurt 1 knuckle aan en deze geeft hem over aan de achterste via een stangetje wat achter de as langsloopt. (hier zit wat speling op...kijken wat we met een stukje teflontape kunnen doen.





Update achteras..
deze is voor t grootste gedeelte hetzelfde als de vooras, alleen is er ruimte in de as voor cutting brakes en is de as een heel stuk smaller (zoals in de laatste foto te zien is)
ik heb nu even foto's gemaakt van het binneste.. de gears zijn nu staal, maar je kan ze ook lichter van alu krijgen op den duur (lijkt me niet slim, maar jah wie ben ik)







