B-programma F3P 2010-2011

momentjes, apple quirk time geneuzel..
iemand nog een vrijwel gloednieuwe camera nodig?

[check: aankoop next cam met avi]
 
Laatst bewerkt:
iemand nog een vrijwel gloednieuwe camera nodig?
QUOTE]

ja, wat is het?

in het mailtje van Jurgen vandaag staat een link naar RC groups en daarop staat de duitse aresti en figuurbeschrijving waarin dit staat:

9.1 Take-Off sequence

The model should take off at the forward part of the hall parallel to the safety line. After a 180° turn the pilot has one straight line to check the trim of his model. After another 180° turn, he approaches the first aerobatic maneuver at the rear part of the hall.

Judging comments:
•Deviation from the requested sequence: Score = 0
•More, or other turns flown: Score = 0
•Scoring is simplified for Take-Off, either “0” or “10”


nu lees ik dit:After another 180° turn, he approaches the first aerobatic maneuver at the rear part of the hall.
Judging comments:
•More, or other turns flown: Score = 0

wij beginnen voor in de hal met het eerste figuur.. doen we het dan toch fout?
 
Laatst bewerkt:
iemand nog een vrijwel gloednieuwe camera nodig?
QUOTE]

ja, wat is het?

in het mailtje van Jurgen vandaag staat een link naar RC groups en daarop staat de duitse aresti en figuurbeschrijving waarin dit staat:

9.1 Take-Off sequence

The model should take off at the forward part of the hall parallel to the safety line. After a 180° turn the pilot has one straight line to check the trim of his model. After another 180° turn, he approaches the first aerobatic maneuver at the rear part of the hall.

Judging comments:
•Deviation from the requested sequence: Score = 0
•More, or other turns flown: Score = 0
•Scoring is simplified for Take-Off, either “0” or “10”


nu lees ik dit:After another 180° turn, he approaches the first aerobatic maneuver at the rear part of the hall.
Judging comments:
•More, or other turns flown: Score = 0

wij beginnen voor in de hal met het eerste figuur.. doen we het dan toch fout?


Je doet niets fout, het kan alleen zo zijn dat je met de rest van het programma in de knoop komt zoals Ruud al aangaf in de eerste post van dit draadje (torque rol op de achterlijn is lastig). Daarom begin ik vrij diep in de hal en vlieg de hoge hoed met kwart rollen naar me toe. Misschien dat je wat hebt aan deze info.
m.v.g. Erik
 
Erik,

we hebben afgelopen weekend gevlogen met de rol/cirkel van achter naar voor.. ging heel goed.
achterin torqen was lastiger en daarom kozen de vliegers voor deze variant.
 
Laatst bewerkt:
Back
Top