baan in gouda

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door ronnie_hertog, 27 feb 2004.

  1. wie rijd er wel eens op de baan in gouda
    en wanneer dan meestal?

    ronnie
     
  2. Qlone

    Qlone Guest

    Ik rijd op gouda. Af en toe, als 't mooi weer is op de zondag. En 's zomers als ik klaar ben met m'n werk 's avonds nog wel eens... Meestal op de donderdag of vrijdagavond...

    Wat rijd je?
     
  3. skiff

    skiff

    Lid geworden:
    16 okt 2003
    Berichten:
    1.397
    Locatie:
    Banned user
    Is dat de baan bij het sluizencomplex?

    Zelf rijd ik niet, wel woon ik er zeer dicht bij.
     
  4. ja het is de baan bij het sluizenkomplex
    ik rijd zelf 1:10 electro

    @ skiff
    dan woon je zeker in de korte akkeren

    ronnie
     
  5. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Jemig jongens, probeer eens een beetje :eek:ntopic: te blijven, dit gaat echt helemaal nergens over. Dus: wie rijdt er weleens bij MBC de Sluis in Gouda?
    Ikzelf in ieder geval niet (dat is in feite ook nutteloze informatie, maar de rest van deze zin wordt al zinvoller), hoewel het een kwartiertje rijden is voor mij. Ik kom er wel met enige vorm van regelmaat en wilde er ook lid worden, maar met mijn Carson was dat niet zo'n succes geworden. Bovendien vond ik de eenmalige inschrijfkosten van E 45 veel te hoog. Ben nu lid bij HFCC in Den Haag, alleen voor electro en wat langer rijden voor mij, maar erg gezellig en geen eenmalige inschrijkosten. Voor dat geld ben ik bijna een jaar lid in Den Haag.
     
  6. skiff

    skiff

    Lid geworden:
    16 okt 2003
    Berichten:
    1.397
    Locatie:
    Banned user
    Ik woon op "Onder de Boompjes".

    Heb geen auto meer, maar rijd wel altijd met verhoogde interesse langs, als ik naar mijn werk ga. Heb nu een hond (valt minder aan af te stellen, en zendercontact wil nogal eens verloren gaan, failsafe niet in te bouwen... :p) dus zal zeker in de lente/zomer wel wat vaker in de buurt zijn....
     
  7. skiff

    skiff

    Lid geworden:
    16 okt 2003
    Berichten:
    1.397
    Locatie:
    Banned user
    Zag vanochtend dat ze met een nieuwe bocht bezig waren, op de baan. De bocht het dichtst bij de afrit naar het pompstation wordt verplaatst richting afrit, waardoor de baan wat langer wordt, en de bocht scherper.

    Daarna keek ik weer voor me, en moest vol in de ankers omdat het hele zooitje voor me stil stond.... Ik had nog zeker 10 cm over tov voorganger..... :oops: :!:
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
  9. ja en helaas kan je er ook niet rijden in het weekeind (wat ik ten lijve heb ondervonden)
    toen ben ik maar gaan springen op de skatebaan ernaast

    ik vraag me af hoelang het nu nog gaat duren want ik wil best wel weer een keer rijden in het weekeind

    misschien een rare vraaag maar er staat ook een soort koelkast en daarin zit een luchtaansluiting, nu wou ik mijn wagen schoonspuiten maar er kwam geen lucht uit, dus misschien weet een (ex)lid hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen dat ik lucht heb

    ronnie
     
  10. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Die luchtspuit heet een compressor en staat meestal alleen aan tijdens wedstrijden of als er veel getrained wordt.

    En nee, al die banen lijken niet op elkaar.
     
  11. ik rij niet in gouda is me te ver ik in groningen en dan ff naar gouda
     
  12. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    ze lijken idd allemaal op elkaar, ze hebben allemaal ene recht stuk, een binnenstuk met haakse bochten en meestal ook wat grotere bochten.. .*zucht*


    'k vind ze niet allemaal op elkaar lijken

    over die baan in gouda.. wordt dit niet een enorme motor-slijtageslag, zo een lang recht stuk? de bocht aan het begin van het rechte stuk schijn je als je 't goed doet vol gast te kunnen nemen... dan zit je dus al in z'n 2 als je d'r door komt volgens mij.. dat is hell :)
     
  13. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Valt wel mee, voor de pits langs kan je vol gas het eerste stukkie rechte eind op maar vol gas het 2e stukkie gaat net aan niet lukken, je moet effe gas losnemen. Daarnaast is het daar niet zo groot dan dat je denkt.....

    Heemstede is slopend, voor de pits al vol in zijn 2, vol gas houdend door de bocht het rechte eind op en dan heb je ruim 100 meter erop zitten.

    Ook Rucphen is zo'n baan waar je voor de pits al vol gas kan geven en hen aan het eind van het rechte stuk los laat.
     
  14. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    't is wel gaaf om te zien.. 't is overigens ook knap om je auto zo te krijgen dat je alsnog mensen kan inhalen met vol gas.. en dus van je lijn af moet.. maakt 't weer een technisch circuit tijdens races e.d. :D

    Raco heeft trouwens ook zo'n bocht.. die voor de pits schijn je ook net aan vol gas te kunnen nemen... hehe, en als 't niet lukt.. betonnen muurtje :D
     
  15. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik kan mijn eeste (en tegelijk de laatste) race op de Raco nog herinneren, je moest als rijder op de stelling regelmatig bukken voor de vliegende velgen door dat pitmuurtje......

    Ik was daar wel 2e geworden.
     
  16. yustmenl

    yustmenl

    Lid geworden:
    12 apr 2004
    Berichten:
    98
    Locatie:
    Oss
    ik rij er zelf niet, ik woon niet echt in de buurt :( maar wanneer wordt er meestal gereden ik kom namelijk regelmatig in Gouda..
     
  17. skiff

    skiff

    Lid geworden:
    16 okt 2003
    Berichten:
    1.397
    Locatie:
    Banned user
    Geen idee, maar vanaf vandaag kan je genieten van de extra bocht. Ik zag ze vanochtend de asfalteermachine uitladen om de boel te asfalteren.
     
  18. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Hehe, en bij de binnenbaan moet je uitkijken voor houtspaanders, LOL :D


    Die extra bocht in gouda is idd heel gaaf, ik wil er graag ook een keer gaan rijden!
     
  19. moet die bocht wel eerst geasfalteerd worden, volgens mij gaan ze de hele baan opnieuw asfalteren, want ze hebben ook alle strepen en 'versieringen' weggehaald.

    ronnie
     

Deel Deze Pagina