baan in groningen

• Topicstarter Topicstarter marc394
  • Startdatum Startdatum
M

marc394

Guest
is de baan in groningen altijd open of speciaale dagen open of is er een site van als die er is geef hem dan alstublieft

Wow dat waren 3 posts in minder dan 1 minuut.
En allemaal indentiek :)

Op de open dag bij Real80 is het vrij rijden.
Als je vaker wil rijden moet je lid worden.

als die nou nog niet weet hoe die baan heet :)

vrijdag avond zijn meestal de electro rijders actief,varierend van toerwagen tot de snelle proten auto's.En dit weekend is de nk bigscale

Hoi,

In Groningen zit inderdaad een baan.. Real 80 aan de Winschoterweg 1K dacht ik zo. tegenover de vuilstort.

Opendag is op de Donderdag 21ste mei (Hemelsvaart meen ik). Dan kan je de hele dag gratis Racen en is er genoeg te zien en te doen. Erg gezellig.

Daarnaast kan je als introducee of gastrijder 1 keer rijden voor 7,50.
Wanneer je lid word bij real 80 krijg je een eigen sleutel en kan je naar de baan wanneer je zin hebt.

Zomers rijden we op de buitenbaan en 'swinters kan je op de binnenbaan van real 80 zelf terecht. Na het ombouwen naar een wat ruimere opzet deze winter is dit een groot succes geweest! zelfs tot een 3 uur 's nachts super avonden gehad!

Op vrijdag avond is er meestal wel een groep aanwezig net als in het weekend!! kom gerust eens kijken.

Groeten Vincent

ja heb het gezien ik weet het nog niet men hobby is karten en hier rij ik gewoon mee en tunen m beetje

Back