Backslash conversie

Nouja ik heb dit in het engels staan omdat ik het ook op het Ultimate RC forum gepost heb:

Ben ik de eerste backslash in nederland die ook daadwerkelijk nooit meer een slash zal worden of zijn er meerdere?

"Just ordered a significant part of the "ooh shineys" which i'll be using to blatantly rip off Jang-Sama, Still to come some of those shiney shiney hobby city 5kMah 20s lipos and a 5.5t ezrun and possibly a wheelybar:p

Did the math and 11t on 86 is give or take the same ratio as 11t on 90 but it will fit inside the rpm gear cover:p which concidering it'll be driven by guys who are likely to be a little over the legal limit should be a good thing:) any thing I'm forgetting? yes i am planning on getting everything rpm makes for the slash (atleast the a-arms n such) and i'll prolly end up buying the traxxas bigbores or the pro-shocks (any descerable difference to warrant the price difference???)

Order Number: 6713X
Date Ordered: Wednesday 09 December, 2009

Products
1 x Crowd Pleazer 2.0 Body Clear: Mp 777 (PRO321400) €23.58
---------
Sub-Total: €23.58
Flat Rate (Best Way): €0.69
Total: €24.28

DO NOT COMBINE SHIPPING WITH MY OTHER ORDER (import tax reasons)
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Order Number: 6713X+1
Date Ordered: Wednesday 09 December, 2009
Products
1 x 2.5 Spring 3.7 Rate Green (LOSA5158) €2.77
1 x 2.5 Spring 3.4 Rate Silver (LOSA5156) €2.77
1 x Wing Mount: Hf (HPI85513) €6.29
1 x 1/8 High Downforce Wing Black (PRO602303) €11.58
1 x Pro Silicone Shock Oil 50wt (60cc) (HPI86959) €3.48
2 x 48p Spur Gear 86t : Torque Slipper C (TRA4686) €4.15
1 x 48p Alum Silencer Pinion 12t (RRP1312) €3.45
---------
Sub-Total: €34.49
Flat Rate (Best Way): €0.69
Total: €35.19"

zodra ik die shit binnen heb schrijf ik een complete how-to (iig das het plan) heb al contact gelegt met een buddy van me bij de HKU die ik ga trachten de kap te laten airbrushen:P (zijn missie "zwart met een kickass skull")

oke

ik ga een rally slash maken:rolleyes:

ga morgen me nieuwe sct body omruilen voor 1/8 onroad/rally en daarna misschien leds ofzo

weet iemand nog een leuk kleurenschema dat best makkelijk is?

Laatst bewerkt:
Ik heb wel zitten twijfelen tussen de backslash en de jconcepts BAJR ( sandrail )
Het is de BAJR geworden ( waarschijnlijk ook 1 van de weinige in nl )

voor een hele mooie backslash heb je wel wat meer nodig hoor

buggy body(.1/8.)
buggy banden
buggy velgen
(bredere) draagarmen
afstelbare vering
spoiler mount
spoiler
en een dikke brushless set-up met lipos

allemaal heel gaaf:p

maar dat gaat in de kosten lopen:nosmile:

ben eens benieuwd
ziet er ferm uit in het filmpje
misschien ook nog iets wat ik ga aanschaffen.
grtz jeffrey

Ik snap nog steeds niet waar de naam op slaat, maar zal wel aan mij liggen.

Backslash is dus gewoon een slash met andere kap en banden...

Agja, iedereen zijn ding :D ziet er iedergeval leuk uit!

nouja de naam is (waarschijnlijk heb het jang niet gevraagd toen ik hem ff checkete welke groe veren ik moest hebben) een / versus \ grap:P gezien hij de traxxas/ heet is de traxxas\ een sorrt van logische naam:)

As for the "point" of the whole thing "because i can" en ik moet eerlijk zeggen dat hoewel de slash minder lelijk is in person dan op fotos is het nogsteeds echt mijn ding niet;)

Een slash is een 'eigen' auto.. backslash is een slash omgebouwd naar een buggy, dus waar het back vandaan komt kan ik niet echt thuisbrengen.

Een Subaru impreza die voorzien is van body kits, spoilers enzo heet toch ook geen backimpreza? :|

Zal wel aan mij liggen

maar impreza is toch ook ooit verzonnen!?
Nu dus door die jongen ook verzonnen.
Niks om je druk over te maken toch?

Ja maar een impreza is een eigen ontwerp, net als de slash.

Een backslash is niets meer dan een een slash voorzien van buggy banden en een buggy kap ;) .

Maargoed, zoals ik al zei >> zal wel aan mij liggen. Het ziet er ieder geval leuk uit >> daar draait het om :D

Back