Backslash conversie

De naam word al uitgelegd, en was een grapje, ooit...
Maar goed nogmaals een keertje, lezen blijft soms lastig ;)

slash= ook wel dit tekentje: \
De jongne bouwt hem ok, en het word ene totaal andere wagen, anders dan slash, is backslash. Dus van \ ---> / Lees van slash, naar backslash

DSC00971.jpg

DSC00972.jpg

Kijken of ze zo direct zichtbaar zijn.

een slash is eigenlijk een 1/8 buggy met andere body en wielen

dus je eranderd hem TERUG

en daar komt BACK vandaan;)

Nope. de Slash is een SCT chassis, en ook speciaal voor dit doel ontworpen. de backslash is eigenlijk een 1/8 Buggy, met een hoger zwaartepunt (en dus slechtere wegligging), alleen achterwielaandrijving (ipv 4wd) en meer bodemspeling.

whats the point? ach, niet om een racer te maken lijkt me. de enige auto's waar deze goed mee zou kunnen komen lijken mij de Slashes (en dan zal de \ wel beter zijn door de hardere veren.) maar bij de 'echte' 1/8 brushless buggies zal ie geen schijn van kans hebben.
Zoals al is gezegt, "because I can" zal wel de reden zijn. heb hetzelfde met m'n E-Slayer. die is zwaar en heeft hoog zwaartepunt. een echte flying brick. maar wel leuk, om te maken, en om te hebben. :)

de naam zal slaan op de Slash = / en dit is,.. nouja, redelijk het tegenovergestelde dus backslash = \ (zoals ook al meerdere mensen hebben gezegt. er staat ook neit voorniets een \ voor de naam Backslash. ;) )

laat iig de vorderingen zien. hobbien is altijd leuk. :D

valt wel mee hoor. een verfstripper doet wonderen. :) heb ook een paar dagen geleden een Slash body gespoten. (body warm maken, buiten verf spuiten, en dan de body binnen neerleggen (bij een verwarming en open raam.)
en bij de volgende lagen hetzelfde.

anyways, de body spuiten is ook het laatste wat je doet lijkt me. de hele auto kun je al in elkaar hebben zitten voordat je de body spuit. (inclusief gaten maken etc)

ok mischien kan dat. Maar ik wacht toch liever totdat het gestopt is met vriezen. want ik wil m'n kap wel mooi hebben voor het nieuwe seizoen dus ik hoef me niet te haasten. ik hoop snel foto's te zien.

ooh ja ik ben sinds maandag klaar heb de foto's al in het slash thread gedumpt zal ze hier ook ff neer poten...

http://img.photobucket.com/albums/v66/FireFrenzy/EVE/DSC00983.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v66/FireFrenzy/EVE/DSC00982.jpg (heb de radio verplaatst voor clearance)
http://img.photobucket.com/albums/v66/FireFrenzy/EVE/DSC00981.jpg ja de paintjob word nog gefixxed in "post production" de skull isnt as badass as i want it to be...
http://img.photobucket.com/albums/v66/FireFrenzy/EVE/DSC00980.jpg

Ik heb gewoon binnen gesprayed:) lekker warm en als je daarna tog weg gaat zijn de dampen al lang mijn huis (oud en dus vol gaten) gelekt voor je terug komt:)

Sorry voor de doublepost/threadnecromancy maar ik heb het even aan de meester zelf gevraagd:

TheJANG zei:
Thank you so much for your support! Well, Backslash is indeed a pun on / vs. \, but how it came about was from trying to figure out what a Buggy-Slash (or Slash-Buggy) would be properly called. B-slash.... Bug-lash... Backlash... BACKSLASH AHHHHhhhhh it's perfect :-) I actually almost called it "Backlash" but the punniness won out ;)

FireFrenzy zei:
L.S.

just wanted to tell you to keep rockin' the customising man! but i have a question... Bunch of the dutch people i have showed my backslash came up with the one question i didn't have an answer for namely "why is it called a backslash?". I figured it is a / vs \ punctuation joke but it'd be officially excelent to have the "real" answer conicdering I seem to be your dutch/European ambassador...

'Frenzy

sorry stoom maar ik snap er geen F van:P Ja er zitten ofna dominator wheels op "de backslash" (die hij overgens net heeft verkocht maar hey bouje daar:P) met truggy banden voor zo ver als ik het snap dit via een 17mm hex conversie...

sorry stoom maar ik snap er geen F van:P Ja er zitten ofna dominator wheels op "de backslash" (die hij overgens net heeft verkocht maar hey bouje daar:P) met truggy banden voor zo ver als ik het snap dit via een 17mm hex conversie...

Het woordje "die" ontbrak. Ik had het op die backslash waarnaar er gelinkt werd in deze thread. Banden lijken enorm breed voor een buggy :s

Even een nieuw leven in dit topic blazen :D (als TS dit niet erg vind ;))

Vandaag alle onderdelen besteld voor een backslash projectje.. voor de geintresseerde zou ik de onderdelen die ik heb besteld hier posten.

Hot Bodies Wing Mount
1/8 buggy wing
17mm hex wheel adapter
hot bodies lightning 2 body (helaas geen linkje van)
1/8 buggy wielen
Dit zijn natuurlijk opties er zijn nog genoeg andere mogelijkheden.

Verder moet je zelf een soort plaatje achterop de achter shock tower maken zodat je de wingmount kan monteren en achter de front shocktower ook een plaatje zodat je een bodypost kan monteren.
Als ik alles binnen heb en gemonteerd heb zou ik ook wat foto`s maken. :D

to be continued...

Ik heb net een Slash-baru gemaakt, ook een stukje onzinnige kapitaalvernietiging, maar wel voor het moment. Ook niet nieuw, dus ik claim geen patent op dit stukje waanzin. :D

Ik heb net een Slash-baru gemaakt, ook een stukje onzinnige kapitaalvernietiging, maar wel voor het moment. Ook niet nieuw, dus ik claim geen patent op dit stukje waanzin. :D

foto's graag :D.

Altijd zien wat er gemod word aan auto's :) (denkt zelf na over backslash conversie. 1/8 buggy is wel wijs)

Back