Bae Hawk schaal 1 op 3,5

vandaag weer wat kunnen doen an de Hawk.

heb alle stuurstangen gemaakt .
een 3 mm draadeind heb ik gebruikt met daar overheen een carbon buisje.
de kogellinkjes met een drupje locktide vastgezet en de kwiklink geborgt met een moertje.

heb in de vleugel de servo kabels klaargemaakt.
heb als connector voor de mpx stekkers gekozen.
de rolroerservo en de flapservo zitten dan mooi aan een stekker.
het voordeel van deze stekkers is dat ik in de romp mooi een houder kan schroeven waar een kant in vast zit,.
ze gaan ook mooi klemmend in elkaar zodat je niet bang hoeft te wezen dat ze uitelkaar trillen.
heb de snoertjes voorzien van een beetje epoxy aan de stekkerkant.\
dat is als je er aan trekt bij het demonteren dat je de solderingen niet belast.

ben ook begonnen met de leidingen van de retracts.
alles is 4 mm festo en heb het gelijk geborgd met bvm borgdraad.
en er zitten 2 schaal slangetjes op de poot , die zien origineel zwart en rood.
ik heb de rode weggelaten en daar mijn remleiding voor gebruikt( had ik speciaal ook rood gemaakt;)

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi Maikel en Andreas
ik heb wel een idee waar jullie samen kunnen vliegen
hier maak ik wel een nieuwe topic voor een dezer dagen
gr.Pieter

...

Hey Pieter!

Ich glaube ich weis wo du meinst...

Grüße
Andreas

Maikel,

Die vork verbinding aan de servo gebruik je die allen bij zwaardere modellen of ook bij de kleinere bv de kangaroo?

Gert-Jan

Maikel,

Die vork verbinding aan de servo gebruik je die allen bij zwaardere modellen of ook bij de kleinere bv de kangaroo?

Gert-Jan

je kan ze op alle jetkisten gebruiken waar je een 3mm draadeind als aansturing gebruikt.
je hebt alleen wel een alu servohoorn nodig omdat de pin 3mm is die er doorheen gaat (de servohoorn moet je uitboren . en met een kunstof exemplaar heb je daar te weing vlees voor)
Ik denk alleen wel dat ze een beetje bedoeld zijn voor de wat grotere en zwaardere kisten.

niet gek twee van die grote jongens bij ons op het veld wel effe doorbouwen Maikel je bent zo weer in Stadskanaal
gr.Pieter

Hye Andreas,

Great flight, and that landing speed, you almost walk faster.

Later when I`m a little bigger, sometime...........................

Grt,
Berto.

Nauw..... ik denk dat je je daar nog aardig op verkijkt ;) Hij lijkt toch zeker 100m nodig te hebben maar andreas geeft graag was extra gas om de neus omhoog te houden :)

heb die bak al een paar x live gezien en die is inderdaad zeer weinig nodig zowel voor de start als landing ik schat start geen 50 meter en de landing dan pluk je hem zo uit de lucht en staat binnen 50 meter we zien hem zondag wel weer bij Bielefeld
gr.Pieter

Back