BAE hawk video

Was niet veel verschil, met of zonder canopy. Ik heb onmiddellijk het gas dicht getrokken en geland, dus alleen maar traag gevlogen. De benzinetank zit tot boven tegen het turtledeck, dus kan er zogoed als geen lucht in de romp.
Spijtig dat de EJECT!!! EJECT!!! -fase niet op film staat...de piloot voelde waarschijnlijk nattigheid in z'n broek toen ik het gas opendraaide..die piloot is trouwens nog altijd spoorloos...zal zeker gaan lopen zijn na de landing :p

hallo allemaal ,
Ziet er weer goed uit .

Zie ik het nu goed !!!!

Korte antenne , 2.4 GHz.
belge en 2.4 !!!( mag het nu wel of niet )

Zeer vriendelijke groet, vosje :):)

Korte antenne , 2.4 GHz.
belge en 2.4 !!!( mag het nu wel of niet )

Er is inmiddels een goedkeuring voor 2,4 Ghz in België door het BIPT( zeg maar de Belgische waakhond wat telecommunicatie betreft )

@ Gaaz

Jongen, na al het Nederlandse geweld ben ik waarempel weer fier om Belg te zijn als ik jou zo zie vliegen

Stevo

Laatst bewerkt:
@Stevo: THX voor het compliment!...maar zo fantastisch was het ook weer niet, hé...was nog maar een testvluchtje... Als je bv. Ali Machinchy ziet vliegen, dan zie je wat een jet allemaal kan :p

van welk merk is die deze kist?

Ik denk ook dat het een Skymaster is, hij lijkt er in ieder sterk op. Wel niet zo goed afgewerkt als op de site, maar 't is dan ook maar een tweedehandsje om wat te oefenen...dan kunnen we volgend seizoen het echte werk laten zien!!! :p

Gr Wim

Laatst bewerkt:
Back