snoeksel
Forum veteraan
Die zijn zeker prijzig,maar zien er wel strak uitsuper mooie kappen ja ik had ze al eens gezien alleen dit zijn echte carbon kappen met de bijbehorende prijskaart...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die zijn zeker prijzig,maar zien er wel strak uitsuper mooie kappen ja ik had ze al eens gezien alleen dit zijn echte carbon kappen met de bijbehorende prijskaart...
De zuiger veer kan er op 1 manier in ergens op de zuiger daar waar de veer in moet zit een puntje de zuigerveer heeft aan beide kanten een uitsparingkje die hier net overheen valt . de zuiger veer klem je met je duim en wijsvinger in de zuiger en schuif je zo in de cylinder let wel op dat het pijltje op de cylinder naar de uitlaatkant wijst (shit weer vergeten staat ergens wel op dit forum welke kant het pijltje moet staan even zoeken dus)En hier alweer het volgende probleem: Ik krijg de cilinder niet over de zuiger heen. Het gaat zo ontiegelijk strak, en ik ben bang dat ik het beschadig...![]()
Die zijn zeker prijzig,maar zien er wel strak uit![]()
zoiets als deze? YouTube - HPI Baja 5b SS roller ski trials
De zuiger veer kan er op 1 manier in ergens op de zuiger daar waar de veer in moet zit een puntje de zuigerveer heeft aan beide kanten een uitsparingkje die hier net overheen valt . de zuiger veer klem je met je duim en wijsvinger in de zuiger en schuif je zo in de cylinder let wel op dat het pijltje op de cylinder naar de uitlaatkant wijst (shit weer vergeten staat ergens wel op dit forum welke kant het pijltje moet staan even zoeken dus)
ja moet richting uitlaat
baja-5b-topic-part-2-hier-verder
Zit er 2 jaar garantie op de echte baja's dan? Kom je toch nooit voor in aanmerking want je hebt het altijd zelf gedaan. Maar idd ik zou ook altijd een echte kopen.
Wat moet je met een sterkere servo? De orginele bevallen mij zeer goed. Straks nog even het laatste tandwiel vervangen door ook een stalen en dan heb je een super servo. Ons hele clubje heeft geen problemen met die servo behalve dat het laatste tandwiel wel eens kapot gaat maar daar is dus een upgrade voor. En 24 kilo is zwaar zat naar mijn mening.
ho sorry ja das toch wel een handig detail om ook te doenSmeer gelijk ook de zuiger in met wat 2-takt olie, dan gaat het ook een stuk makkelijker![]()
Wat heb jij toch een mazel.Alles werkt weer met 1 vonkie.Nog steeds blij met je baja.Ik ga morgen even een vliegwieltje vervangen,en hoop dan ook mijn eerste rondjes te maken(met de baja die jij graag wou hebbenNet even bougie schoon gemaakt.. Alles doet het weer![]()