Baja 5b topic part 2: (hier verder)

Hoi eenieder,

Ik heb in het verleden al eens een Baja gestript en al het aluminium laten behandelen bij een Galvanotechnisch bedrijf.
Het proces was Chemisch Nikkel 20 micron , lekker bling bling.

Tussendoor nog even een FG Marder opgeknapt in de winter. :D

een paar weken terug wist ik nog een Baja te staan en heb deze gekocht.
Nu moest er weer iets anders mee gebeuren.
Weer alles gestript en laten poedercoaten RAL 1018 bananen geel :D
Hieronder het resultaat.

IMG_3398.jpg

Was wel nodig, het paarse was zowat helemaal verdwenen. :D

23032009250.jpg

IMG_3409.jpg

IMG_3415.jpg

IMG_3411.jpg

Dat was ie , hoop dat ie een beetje gelukt is .

Zo nu eerst .......:sleepy:

Op naar het volgende project. :mrgreen:

Greetz

BCS

Afgelopen zondag nog Dre,een dogbone gesloopt en er sprong een c-clip weg bij mijn voorwiel dus die ging er vandoor.Aankomende zondag zeker weer even rijden en met een beetje mazzel Siggery ook op het strand.Liep zondag te zeuren dat ze accupack overleden was en zou gaan kijken voor een nieuwe

mazzel Siggery ook op het strand.Liep zondag te zeuren dat ze accupack overleden was en zou gaan kijken voor een nieuwe

@ Tja die Siggery moet een jurk aan trekken ;) ,maar ik hou het in de gaten kwa weer en ik weet de plek (komt goed),en anders door de weeks komt mij beter uit, we houwe contact (het gouwe trio):mrgreen::mrgreen:

Gatver!moeten ze verbieden,dat schijten overal,je zal je Baja er maar in parkeren:(,Dan sta je mooi te kijken met je pis gele,en te balen dat je hem niet schijtbruin hebt gecoat :-?

@ Tja heb het zelf ook al 2 keer meegemaakt (pech hé),zal ze voortaan in deventer laten schijten,gr.Dr.Dre.;):mrgreen:

Ben gewoon jaloers op jullie lokatie,ik houd van vier lijns vliegeren,en met een Baja over het strand rijden,en dat heb je niet in de buurt van Deventer..
Wel kun je hier in de buurt in een paardebak rijden (zonder stront!) 1x per maand,maar dat lijkt mij niet mijn ding,op zo'n klein stukje,met 10 man tegelijk rijden.
En sturen?,tja,zie zo;n keutel maar eens te ontwijken in je vlucht,of met 50 kmpu ;-)
Groetjesss

Ben gewoon jaloers op jullie lokatie,en met een Baja over het strand rijden,en dat heb je niet in de buurt van Deventer..

Groetjesss

@ Maaru mikebike neem b.v. Markelo- Holten- Goor, redelijk bij jouw in de buurt heb je plenty cross-banen waar je met je baja kan raggen (toch??),Enne van zo'n bak (met z'n tienen rijden vindt ik ook niks),gr.Dr.Dre.;)

Ben gewoon jaloers op jullie lokatie,ik houd van vier lijns vliegeren,en met een Baja over het strand rijden,en dat heb je niet in de buurt van Deventer..
Wel kun je hier in de buurt in een paardebak rijden (zonder stront!) 1x per maand,maar dat lijkt mij niet mijn ding,op zo'n klein stukje,met 10 man tegelijk rijden.
En sturen?,tja,zie zo;n keutel maar eens te ontwijken in je vlucht,of met 50 kmpu ;-)
Groetjesss
Het is wel lekker op het strand rijden,maar dat houdt ook op zometeen.Maar voor nu is het ideaal.Rijd nu op een stuk wat achter het strand ligt,soort van duintjes.Rijden op het strand is leuk maar ben mijn savage gewend.Gewoon lekker springen en gek doen,aangezien ik de baja nog niet zo lang heb is het even wennen.Rechtdoor en af en toe een bochtje maken is leuk,maar springen des te leuker :cool:

Wordt er niet gereden met de BaHa's, Foto's !!!

@ :sleepy::sleepy::sleepy: Is er geen nieuws, zal binne kort ff de bash foto's van Moi en snoeksel plaatsen on the beach,gr.Dr.Dre.:sleepy::sleepy:;)

Nou en of we daar mee rijden. We hebben al heel wat schade gehad door niet met zo'n ding te rijden. Meest gebruikte zijn van pico en bepaalde bedrijven hebben zo'n pico aangepast vandaar de vele soorten en merken wat daaruit voort komt. Ik heb gewoon deze en de zwarte en rode draad ook zelf nog even op een andere plek gesoldeerd op het printje zodat de motor ook uit gaat als de on/off schakelaar op off springt.
RC Tuning Raalte

:ontopic:

Even omhoog schop..

Ik wil even evaring met jullie uitdelen van verschillen uitlaat op hpi baja..
Ik ben plan om andere uitlaat kopen, ik denk aan x-can, want mijn tuningpipe van baja is zwaar gedeukt.

Ik vind dit erg mooi, maar het is meer gevoelig schade.
RC Tuning Raalte

Snap het niks van... RC Tuning Raalte
10mm, 18mm en 26mm. Hoe groot is uitgang van de uitlaat, is meer vermogen ofzo?

Jet Pro uitlaat is ook mooi.
Ik wil ook dat uitlaat binnen in baja blijft, voorkomen beschading van aanrijden achter.

Ik weet dat winkelbesprekingen niet mag op MBF. Maar ik wil toch evaring met uitlaat uitdelen.

Laatst bewerkt:
Heb zelf een x-can gehad, maar heb die weggedaan omdat ik vond dat de baja meer in zich had. En de x-can hield m gewoon tegen.
Zeker op top viel hij tegen.
Er komt nu een dominator op, en als je een achterbumper heb zal de schade wel meevallen.
Maat van me heeft m al een paar jaar en heeft er nog niks mee aan de hand, en hij is niet zuinig op de baja.

Ook een goede optie schijnt de GBE Hornet te zijn, goed beschermd en snel.

Back