Ik was daar deze zaterdag ook.
Was ferm onder de indruk van de bigscale machines.
De rode baja van bij jos gekocht ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik was daar deze zaterdag ook.
Was ferm onder de indruk van de bigscale machines.
rechtover het vlietbos
Ziet er een mooi stukje uit op google maps . Spijtig dat het een uur rijden is voor me. Maar als de zomer er terug is dan ga ik wel eens afkomen. Lijkt me erg plezant met elle ;-)
Het is een handige plek omdat er plaats is voor auto's en plaats genoeg voor vliegtuigen
Voor mij is het ook wel een eindje rijden maar de fun die er tegenover staat, die overtuigd me wel
maps : 51.218235,4.348837
dat klein parcour dat je ziet is dat een bmx track of is da al van uwe baja ?![]()
Voor de geintereseerden.... : zaterdag en wss zondag bij droog weer gaan rijden in Zwijndrecht (maps : 51.218235,4.348837 )
Nog mensen die gaan ??
hoi Danny,
is een tijdje geleden, ik heb ook al een tijdje niet meer gereden door het slechte weer en tijdsgebrek, ik dacht eraan om ook eens te rijden vandaag maar er zal wel overal veel plassen zijn door de vele regen.
hopelijk blijft het nu een beetje droog.
geen problemen met de politie gehad?
Welke uitlaat heb je er nu op? voor zover je het nog niet hebt laten weten.
grts Dieder
Zijn de plassen er allemaal al weg getrokken ? Waar ik ga rijden in Balen op het crossparcour staan ze nog erg groot en diep. Denk dat den baja zou verzuipen
Heb al verplichtingen anders had ik wel eens afgekomen al ist mor om elle eens te ontmoeten![]()
zou ook wel eens willen rijden maar het weer zal het niet toelaten.
is hier aan het sneeuwen voor het ogenblik.