Baja Fun Belgium Meetings Thread

Nee toch niet, heb er eentje in West vlaanderen gekocht.
Een vrij nieuwe HPI Baja 5b ss samen met een spectrum DX3e.

Nu hopen op wat goed weer, ik ga alvast wat 2takt olie inkopen :-)

Tuurlijk gaan we rijden in zwijndrecht ;-)

(heb zelf nog geen foto's genomen, dus even een link naar de verkoopsite)

81858248_2-hpi-baja-5b-ss-26cc.jpg

81858248_1-hpi-baja-5b-ss-26cc.jpg

81858248_3-hpi-baja-5b-ss-26cc.jpg

Ziet er een mooi stukje uit op google maps . Spijtig dat het een uur rijden is voor me. Maar als de zomer er terug is dan ga ik wel eens afkomen. Lijkt me erg plezant met elle ;-)

Het is een handige plek omdat er plaats is voor auto's en plaats genoeg voor vliegtuigen :thumbsup:
Voor mij is het ook wel een eindje rijden maar de fun die er tegenover staat, die overtuigd me wel :D
maps : 51.218235,4.348837

Laatst bewerkt:
Het is een handige plek omdat er plaats is voor auto's en plaats genoeg voor vliegtuigen :thumbsup:
Voor mij is het ook wel een eindje rijden maar de fun die er tegenover staat, die overtuigd me wel :D
maps : 51.218235,4.348837

dat klein parcour dat je ziet is dat een bmx track of is da al van uwe baja ? :-)

Dat kleine parcour is eigenlijk best wel groot en is perfect geschikt voor de Baja.
Heb er met mijn Rustler ook al wat plezier op beleefd maar 1/10 is echt wel wat te klein.

Voor de geintereseerden.... : zaterdag en wss zondag bij droog weer gaan rijden in Zwijndrecht (maps : 51.218235,4.348837 )
Nog mensen die gaan ??

Laatst bewerkt:
Voor de geintereseerden.... : zaterdag en wss zondag bij droog weer gaan rijden in Zwijndrecht (maps : 51.218235,4.348837 )
Nog mensen die gaan ??

Zijn de plassen er allemaal al weg getrokken ? Waar ik ga rijden in Balen op het crossparcour staan ze nog erg groot en diep. Denk dat den baja zou verzuipen :-)
Heb al verplichtingen anders had ik wel eens afgekomen al ist mor om elle eens te ontmoeten :-)

hoi Danny,
is een tijdje geleden, ik heb ook al een tijdje niet meer gereden door het slechte weer en tijdsgebrek;), ik dacht eraan om ook eens te rijden vandaag maar er zal wel overal veel plassen zijn door de vele regen.
hopelijk blijft het nu een beetje droog.
geen problemen met de politie gehad?
Welke uitlaat heb je er nu op? voor zover je het nog niet hebt laten weten.
grts Dieder

Hi Dieder

Nee hoor geen problemen met de politie.
Het is die open uitlaat die ze ook bij leveren bij de baja ss.
Moet de baja ook nog kuisen van zondag :(.
Zal er al ferm aan geplkt zijn het zand denk ik.
Maar ja is druk op het werk dus heb ik nog geen tijd gehad.
Morgen zal ik er eens aan beginnen se :cool:.

Gr Danny

Ziet er een toffe plaats uit daar in zwijndrecht.
Is niet zo ver van mijn schoonouders. ( kruibeke )
Alleen jammer dat het zo ver is he.
Zeker een uur en half rijden.
In de winter is dat bijna niet te doen.
Van als de dagen langer worden zie ik dat wel zitten om daar eens te rijden.
Hoop dat we eens zo'n plaats vinden hier aan de kust.
Dat ware goud waard.

Gr Danny

Zijn de plassen er allemaal al weg getrokken ? Waar ik ga rijden in Balen op het crossparcour staan ze nog erg groot en diep. Denk dat den baja zou verzuipen :-)
Heb al verplichtingen anders had ik wel eens afgekomen al ist mor om elle eens te ontmoeten :-)

in zwijndrecht nog geen plassen gezien

zou ook wel eens willen rijden maar het weer zal het niet toelaten.
is hier aan het sneeuwen voor het ogenblik.

Back