Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tis nekeer iets anders, had dat al es eerder gezien op de baja van Hemistorm. Thelpt idd ook voor wheelies, maar ik heb het enkel om de looks gedaan.nice vid optic ma waarom dien band als wing?
gewicht voor willy's te doen of schrik van didier dat hij in volle vaart er achter op zou rijden ?![]()
het vervolg van het filmpje van zondag
[URL="- hpi baja 20 03 2011 01[/URL]
Tip, misschien moeten jullie eens iets van pilonnetjes kopen. kan je een parcours uitzetten.. lijkt me leuker dan alleen maar beetje heen een weer rijden
ziet er wel gaaf uit hoor die lokatie, daar niet van.. maar lijkt me snel te vervelen..
rijdt zelf altijd op een baan www.rcnitroteam.nl (naast nitro tegenwoordig bijna meer bigscale's. maar de naam is ongewijzigd)
verg stukje meer stuurmanskunst, en houdt het daarmee wat langer leuk..
is geen must trouwens hoor.. ga vooral zo door. maar is tip om het nog leuker te maken! paar pilonnejtes kost nauwelijks geld
Ben jij tevreden met je uitlaat Toendy ?
Dat ziet er vet uit, hopelijk houd hij ed nog even uit. Al eens gaan rijden dit jaar? Als er nog zin hebben zou ik morgen opnieuw naar zee gaan, het weer ziet er al ideaal uit.