Baja Fun Belgium Meetings Thread

Vorige zondag:

DSC05219.jpg

DSC05222.jpg

DSC05224.jpg

DSC05225.jpg

DSC05226.jpg

DSC05227.jpg

DSC05229.jpg

DSC05230.jpg

DSC05234.jpg

DSC05237.jpg

DSC05242.jpg

DSC05243.jpg

DSC05241.jpg

Mooie foto's.
Kon ook niet anders he met zulk mooi weer.
Ben deze namiddag vrij,dus tijd om de baja uit elkaar te halen en kuisen!
En zien wat er allemaal aan vervanging toe is.
Enne nog bedankt mannen voor de hulp zondag!

nice vid optic ma waarom dien band als wing?
gewicht voor willy's te doen of schrik van didier dat hij in volle vaart er achter op zou rijden ?:banana:

nice vid optic ma waarom dien band als wing?
gewicht voor willy's te doen of schrik van didier dat hij in volle vaart er achter op zou rijden ?:banana:
Tis nekeer iets anders, had dat al es eerder gezien op de baja van Hemistorm. Thelpt idd ook voor wheelies, maar ik heb het enkel om de looks gedaan.

het vervolg van het filmpje van zondag

[URL="
- hpi baja 20 03 2011 01[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
de hostile spurgear heeft letterlijk tegen zijn tanden gehad:D
Heb er twee erdoor gedraaid, de tweede spur was al bijna versleten als ik die erop had gezet. :banana:

Tip, misschien moeten jullie eens iets van pilonnetjes kopen. kan je een parcours uitzetten.. lijkt me leuker dan alleen maar beetje heen een weer rijden
ziet er wel gaaf uit hoor die lokatie, daar niet van.. maar lijkt me snel te vervelen..

rijdt zelf altijd op een baan www.rcnitroteam.nl (naast nitro tegenwoordig bijna meer bigscale's. maar de naam is ongewijzigd ;) )
verg stukje meer stuurmanskunst, en houdt het daarmee wat langer leuk..

is geen must trouwens hoor.. ga vooral zo door. maar is tip om het nog leuker te maken! paar pilonnejtes kost nauwelijks geld

Tip, misschien moeten jullie eens iets van pilonnetjes kopen. kan je een parcours uitzetten.. lijkt me leuker dan alleen maar beetje heen een weer rijden
ziet er wel gaaf uit hoor die lokatie, daar niet van.. maar lijkt me snel te vervelen..

rijdt zelf altijd op een baan www.rcnitroteam.nl (naast nitro tegenwoordig bijna meer bigscale's. maar de naam is ongewijzigd ;) )
verg stukje meer stuurmanskunst, en houdt het daarmee wat langer leuk..

is geen must trouwens hoor.. ga vooral zo door. maar is tip om het nog leuker te maken! paar pilonnejtes kost nauwelijks geld

We hebben dat ook gedaan, op een van de foto's zie je mij een put graven om een schans ernaast te maken. Waar ik dan een parcour rond uitgestippeld heb, maar hier zijn geen beelden van gemaakt aangezien we de tijd niet hadden hiervoor :p

mijn boddy is bijna klaar.
enkel nog een paar details ivm leds en dan kan ik terug gaan bashe.

dit is hoe hij er voordien uitzag:

P1030141.jpg

P1030138-1.jpg

en dit is na de herstellingen:

P1040160.jpg

Knap gedaan.
Ik heb al zo'n nieuwe kap liggen,maar gebruik ook nog altijd de oude.
Ze zijn te duur om ze zo rap weg te gooien.
Nu met ijzeren achterbumper is de body wel beter heel te houden.

Gr danny

Ook nog maar eens in mijne portemonee geschoten,

Shock oli
Sway bar set
Heavy drive shafs
Fullforce rc extended spring cups
Silicone differential oil
Wiel lagers
Vertigo front axle extenders clipless
Rear shock boots
Front shock boots
Shock part sets
Shock bottom cap set
Lower shock ball end
Pin set
Threshold high pressure seals
Rc4wd sand storm front en rear
Reserve stuur servo van hpi
Fasteddy front hub ball cone
Front en rear outlaw wheel
Beadlock ringen
Fasteddy bleed cap
Ddm front en rear springveren
Suspension Limiting Killer Kables for HPI Baja
Super Stainless Steel Starter Cable
Dark soul o ring
Ddm dominator

Voila weer een hele botham vol se.

Ben jij tevreden met je uitlaat Toendy ?

ik heb ze nog niet kunne testen maar als je niet van lawaai houd en eerder van een zacht geluid is dit zeker niet de uitlaat voor jouw.
deze klinkt een klein beetje minder schel als de uitlaat van optic (zonder zijn demper op) ma al bij al blijft het 1 een knap ding en 2 als je altijd aan het strand gaat rijden neem je dat geluid er maar bij :p

Dat ziet er vet uit, hopelijk houd hij ed nog even uit. Al eens gaan rijden dit jaar? Als er nog zin hebben zou ik morgen opnieuw naar zee gaan, het weer ziet er al ideaal uit.

ik heb de kap deze zondag getest en is goedgekeurd.
men baja was begine schuiven en was onder mijn auto geschoven.
de verf was er niet af enkel een paar vegen er op dus het is goed gespoten :D

nu aangezien er blijkbaar al even niet meer gereden heeft, heeft er iemand zin om dit weekend te gaan rijden? zaterdag of zondag voor mij zijn beide dagen goed.

Back