Baja Fun Belgium Meetings Thread

Discussie in 'Meeting's' gestart door Optic, 23 feb 2010.

  1. proof

    proof

    Lid geworden:
    11 aug 2011
    Berichten:
    15
  2. Mrhpibaja

    Mrhpibaja

    Lid geworden:
    3 jan 2010
    Berichten:
    219
    Locatie:
    Evergem ( Gent ) België
  3. proof

    proof

    Lid geworden:
    11 aug 2011
    Berichten:
    15
    jaat :d

    heb jij daar al eens iets gekocht?
     
  4. Mrhpibaja

    Mrhpibaja

    Lid geworden:
    3 jan 2010
    Berichten:
    219
    Locatie:
    Evergem ( Gent ) België
    we bestellen daar soms es in groep of individueel. Optic, dustmaster en didier hebben daar meer ervaring mee.

    Maar opzich geen slechte ervaring mee, snelle service, goede prijs,...
     
  5. proof

    proof

    Lid geworden:
    11 aug 2011
    Berichten:
    15
    en hoe lang duurt dat dan ongeveer voor je het hebt?

    sorry voor de messchien ambetante vragen
     
  6. Mrhpibaja

    Mrhpibaja

    Lid geworden:
    3 jan 2010
    Berichten:
    219
    Locatie:
    Evergem ( Gent ) België
    dat is te zien met welke courierdienst, meestel een dag of 4 met fedex
     
  7. proof

    proof

    Lid geworden:
    11 aug 2011
    Berichten:
    15
    owkey mercy voor de hulp
     
  8. Optic

    Optic

    Lid geworden:
    23 feb 2010
    Berichten:
    339
    Zoals MrHpiBaja het al zegt, vooral Dieder ,Tomsky en ik hebben daar al voor grote hoeveelheden onderdelen besteld. Meestal wachten we tot iedereen een aardig lijstje aan stukken nodig heeft en dan bestellen we 1 groot pakket ~1000€ waar we dan de verzendkosten delen waardoor dit nog een stuk goedkoper uitkomt. We kiezen bij grote paketten altijd voor Fedex omdat deze internationaal zijn en het minst vertraging hebben (o.a. met belgische douane) .
    Gemiddeld is een pakket dan 4 dagen onderweg, record staat op 3 dagen :p
    Voor kleine pakketen onder 150$ neem ik altijd standaard verzending die een levertijd van 7 a 8 dagen heeft. En met een handige coupon code "DDM" krijg je nog es 5% korting op je bestelling.

    Als je een visa kaart hebt kan je makkelijk betalen, paypal werkt het snelste en kan je ook aanvragen indien je niet beschikt over een visa.

    Houd er wel rekening bij dat je ook nog taksen bovenop je pakket krijgt, een 25% op het totaalbedrag bij grote paketten. Bij pakketten onder 150$ is dit meestal slechts 10€.

    Deze taksen krijg je niet als je binnen europa besteld, maar de prijzen liggen ook hoger. Soms is het een beetje vergelijken wat het beste uitkomt.
     
  9. proof

    proof

    Lid geworden:
    11 aug 2011
    Berichten:
    15
    maar fedex staat er wel tussen maar er staat daar achter (only usa) dus dat gaat toch niet voor in europa?
    maar als ik dan verder klik om te betalen staat er een 0 bij taksen of moet je dat daar zelf bij berekenen?

    mvg
     
  10. ghost19

    ghost19

    Lid geworden:
    19 jun 2007
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Oostende
    re

    Hoi Dieder,

    Dank u, wij gaan soms rijden op het strand in bredene, alsook de duinen enz..
    Ik heb me ondertussen bijgevoegd op de facebookpagina, mischien kunnen we eens afspreken om met een paar man te gaan rijden.

    Grtjs

    Danny
     
  11. Optic

    Optic

    Lid geworden:
    23 feb 2010
    Berichten:
    339
    Dat is waar wat je zegt, volgens de site van DDM kan je enkel USPS aanklikken. Wij zijn er achter gekomen dat je het toch met fedex kan laten verzenden indien je dit expliciet aanvraagt, v.b. met een reply email op de bevesting van je order. Bij kleine paketten durven ze nog een kleine extra verzendkosten bij te vragen aangezien Fedex iets duurder is dan USPS.

    I.v.m. de taksen, ja die moet je zelf bijrekenen. De info met taksen op de site zijn enkel voor de USA. Zij houden geen rekening met overzeese taksen. Zoals ik al zei kan je dus rekenen op 25% extra op het totaal bedrag van je bestelling (incl. verzendkosten).
     
  12. Optic

    Optic

    Lid geworden:
    23 feb 2010
    Berichten:
    339
    Dat zou inderdaad heel leuk zijn, heb je nog geen problemen ondervonden i.v.m. het rijden op de locaties die je vermeld? Zoals vervelende flikken :p
     
  13. proof

    proof

    Lid geworden:
    11 aug 2011
    Berichten:
    15
    maar als ik door klik om uit ijndelijk te betalen blijft het bedrag het zelfde wanneer moet ik datn die 25% betalen?

    mvg
     
  14. ghost19

    ghost19

    Lid geworden:
    19 jun 2007
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Oostende
    re


    Wel, (hopelijk blijft het zo)...toch nog toe geen last gehad van de "broeders van liefde",
    Tijdje geleden waren we wat aan het rijden op een parking waar ze toekwamen, en ze vonden het zelfs plezant om er naar te kijken, in het verleden ook al 2x meegemaakt met de heli's en totaal geen probleem.
    Maar als je natuurlijk ene hebt die met zen verkeerde been uit zen bed is gestapt....
    Jullie al troubles gehad?

    grtz,

    Danny
     
  15. Optic

    Optic

    Lid geworden:
    23 feb 2010
    Berichten:
    339
    Dat komt meestal een paar weken later via een factuur van Fedex. Heb ook nog gehad dat ik het metteen kon betalen aan de koerier van Fedex bij aflevering.
    Indien je met USPS besteld, komt je pakket via de gewone post aan en moet je ook direct de postbode betalen (Cash).
     
  16. proof

    proof

    Lid geworden:
    11 aug 2011
    Berichten:
    15
    aahn owkey :d
     
  17. Dieder

    Dieder

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    291
    Locatie:
    Lombardsijde, Belgie
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  18. SniFManS

    SniFManS

    Lid geworden:
    13 aug 2010
    Berichten:
    237
    Locatie:
    België , Mol-Rauw
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  19. Dieder

    Dieder

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    291
    Locatie:
    Lombardsijde, Belgie
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  20. k_star

    k_star

    Lid geworden:
    29 okt 2011
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Oosterzele/ regio Gent
    Hey mannen,
    ben hier nieuw en kwam me even voorstellen.
    Mijn naam is Kevin, ben 20 jaar en heb vroeger al 1/10 rc'tjes gehad en een honeybee heli.
    ik was nu een jaartje ofzo gestopt en ben nu terug gebeten door de microbe.
    Heb vorige week de HPI Baja 5SC ss gekocht en ook meteen in elkaar gestoken.
    Dit heeft enkele uurtjes gekost en was ook blij met het resultaat toen hij klaar was.

    Ben deze middag eens gaan 'crossen' bij ons in de buurt, aan een beton centrale waar de nodige wegen waren.

    ben heel tevreden van de hpi, maar heb deze middag al men eerste brokken gereden..
    er was een boutje afgebroken die het aandrijftandwiel verbond met de koppeling..:bad-words:

    heb deze nu al gemaakt, maar heb eigelijk geen idee waarom het gekomen is..
    heb een filmpje van als de daad gebeurt was, maar kan deze momenteel niet posten omdat ik men gsm-kabel niet bijheb..
    zal deze later op de avond of eventueel morgen posten..

    heb ook nog de vraag of er iemand hier in de regio gent woont en misschien wel eens ziet zitten om eens af te spreken om wat te gaan bashen met de big-scales of andere..

    ikzelf woon in oosterzele was maar een kwartier van gent is.

    ik hoor het wel ^^

    MVG
    Kevin
     

Deel Deze Pagina