bcs zei:
Ben ik het helemaal mee eens :!: :!: :!: :!:
ik ook, als je ziet wat ik er soms mee uitspook :lol: :lol:
iig ik wil nog een opmerking maken over dat bestellen uit de USA en dat dat goedkoper zou zijn... soms wel soms niet hoor, als de douane dat pakketje vastkrijgt...(heb ik elke keer meegemaakt) + als je daar een motor koopt betaal je véél douane kosten en als er iets mis is dan zit je met de gebakken peren want die mannen kunnen u niet zo goed helpen op 10.000+ km afstand.
ik haal mijn motors en vele onderdelen hier :
www.dirkssite.com
die kerel doet dit meer als hobby en verdient hier zijn brood niet mee, hij heeft ook geen geweldig mooie winkel die onderhouden moet worden dus de prijzen vallen erg goed mee vind ik persoonlijk !
+ de service is A+++++++++++++++(en echt niet overdreven !) je zou hem zelfs s'nachts kunnen bellen met een probleem en hij zou je nog helpen kost wat kost !!
ikzelf heb er al verschillende dingen gekocht waaronder een gepoorte 26cc zenoah + gepoorte carburator én vandaag ga ik mijn jetrpo V3 bij hem halen ! ik ben erg tevreden van die kerel, problemen kent hij niet hij vervangt onmiddelijk alles wat niet of niet goed werkt zonder boe of ba !
én hij geeft erg veel tips ! ik vond dit de moeite om effe te vermelden aangezien hij heel veel 'noob' problemen van mij heeft helpen oplossen !(alleen dat al is onbetaalbaar !)