balanceren wie??

Hoi,

Ik ben op zoek naar een bedrijf wat voor mij mijn turbine(kj66) wil balanceren en voorzien van nieuwe lagers.
Voorheen liet ik dit doen bij jetcat maar dit is altijd erg lastig met opsturen en doorlooptijd.

Groeten Ruud

Hoi Jacgues,

Ik heb kontakt gehad met sandor ook over het vervangen van m,n huidige ECU,maar hij was niet erg welwillend en zei dat hij alleen nog balanceerd voor motoren die hij zelf verkocht heeft,zijn eigen klanten dus.

Maar mischien heeft iemand nog goede ervaringen met anderen die ook een korte doorlooptijd hebben,en ook voor andere balanceren.

Groeten Ruud

Hallo Ruud,

OK, wist ik niet.. Mogelijk dat er anderen op het Forum op je vraag kan/kunnen reageren.
Ik weet helaas verder niemand die op professioneel vlak dergelijke activiteiten in Nederland uitvoert.
En het wordt alweer mooi weer, waardoor het meer dan ooit gaat kriebelen om te jetten..

WIE O WIE WEET EEN OPLOSSING VOOR RUUD?

groet,
Jacques

Hoi,

Is dit iets voor je ????

balanceerbankforum1.JPG

ruud zandvliet zei:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een bedrijf wat voor mij mijn turbine(kj66) wil balanceren en voorzien van nieuwe lagers.
Voorheen liet ik dit doen bij jetcat maar dit is altijd erg lastig met opsturen en doorlooptijd.

Groeten Ruud

Mocht je er niet uit komen Ruud wil ik je turbine wel voor zien van GRW LAGERS en uit balanceren .
met vriendelijke groet Gerrit Jan

Ruud,

Ik heb erg goede ervaring opgedaan met Turbine Rescue Service,

Binnen 2 weken je turbine terug, niet te duur en deze man is erg secuur. Hij werkt zelf als grondwerktuigkundige aan 1/1 vliegtuigen. Echt een aanrader !

Hier de link , http://www.ukpraezitec.de/index-e.html

Grt.

zo ruud dus binnenkort ook met een verfstripper op het veld?

Back