Prachtig!
Dankjewel, Erik en Rob.Bijzonder mooi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig!
Dankjewel, Erik en Rob.Bijzonder mooi!
Zal eens aan de slag gaan met Photoshop……….De bouwplank verraad het model.![]()
Soms moet je goed kijken of het het echte schip is of jouw gemaakte model! Maar prachtig werk bedoel ik eigenlijk te zeggen![]()
Dankjewel voor de complimenten, Hans en Clemens.Niet van echt te onderscheiden.![]()
Heb dit eens gedaan door het touw in de bijenwas te steken en dan met verdunde houtlijm te behandelen.Moet nog iets verzinnen om de lijnen wat strakker te krijgen. Wat blanke vernis er op? Maar wat mij betreft mogen ze ook zo losser hangen. Alles is toch in rust.
Dankjewel voor de tip, Patrick. Ga eens een proefje doen.Heb dit eens gedaan door het touw in de bijenwas te steken en dan met verdunde houtlijm te behandelen.
Blijft voorlopig goed op z'n plaats zitten.
En, mooi hoor![]()
Ook jij bedankt voor de tip, Stephan. Met een föhn op mijn Evergreen model ....... moet ik wel ff oppassen.Als het polyester touw is kan je het met een hete föhn heet maken en strak trekken. Effe afkoelen en voila.
Het werkt. En had het bij mijn Bluenose eigenlijk ook al toegepast. Lange termijn geheugen ..........Heb dit eens gedaan door het touw in de bijenwas te steken en dan met verdunde houtlijm te behandelen.
Blijft voorlopig goed op z'n plaats zitten.
En, mooi hoor![]()
Dankjewel, Erik. Ik had deze flacon gewoon nog op de plank staan:Opnieuw weer pure vakmanschap Peter! Ik het trucje met het verwerken van het touw ook een proberen
Hoera, ik heb een positieve bijdrage gedaanHet werkt. En had het bij mijn Bluenose eigenlijk ook al toegepast. Lange termijn geheugen ..........
Bekijk bijlage 626644
Met de spanning net van de lijnen af.
Dankjewel, Erik. Ik had deze flacon gewoon nog op de plank staan:
Bekijk bijlage 626648
Werkt perfect. De structuur van de lijnen blijft gewoon zichtbaar.
Gr. Peter
Deze lijm is ook hier binnen. Nog tips of aandachtspunten voor de verwerking? Moet ik het verdunnen?![]()
Werkt perfect. De structuur van de lijnen blijft gewoon zichtbaar.
Onverdund voor het normale lijmen.Deze lijm is ook hier binnen. Nog tips of aandachtspunten voor de verwerking? Moet ik het verdunnen?