Hoi allemaal en vooral Plotterwelt,
vandaag heb ik een dagje verlof. Dus vanmorgen goede moed naar de Gamma met een voorbeeld stukje van het freeskitje van Plotterwelt. Nee, dat hebben we niet ! Probeer houthandel xx. Dus ik naar de (nabijgelegen) Brico. Nee, dat hebben we niet ! Probeer houthandel xx. Ik nog een laatste poging bij de Snuffelmarkt. Identiek antwoord, zelfde houthandel xx.
Dus ik effe Googlen en 3,5 km verder stond ik aan houthandel xx. Die bekeek het stukje wat ik meehad als sample en zei "wa is me da ? Da hout da ken ich nie zunne". Maar hij gaf niet op en ging met me op zoek. Hij dacht dat het Canada hout was (van Plotterwelt).
Toevallig had hij net een plaat besteld voor iemand die met treintjes bezig was en liet me dat gezaagd zien. Dit bleek populieren triplex te zijn. Leek licht en sterk, dus waarschijnlijk goed voor mij. Maar ik kon/mocht het niet kopen, want dit was enkel op bestelling.
Maar, hij kan zo'n plaat enkel krijgen in 2m44 op 1m22, veel te veel voor mij dus. Plus de prijs ligt op 15 EUR. En bestellen duurt 2 weken. :-(
Dus niks Gamma (in Belgie) en dus nog steeds geen hout. Johan, for crying out loud, kan jij me niks met de postduif opsturen of eens hard gooien mijn richting uit ?
Met al die chemische brol hou ik me trouwens liever niet bezig.
Groetjes,
Davy